Daarom heb ik die van Samsung gekocht. Nooit meer ruzie met de snoertjesquote:Op zondag 26 december 2021 17:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds stom, dat rondlopen met oral-b opzetborstels in je oren.
als slechte muziek elkaar begint na te apen dan wordt het wel van een heel bedroevend niveau zo.quote:Op zondag 26 december 2021 17:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja en Coldplay probeert ook weer net iets te veel Imagine Dragons na te doen de laatste tijd.
De cirkel is rond![]()
Die gekke dingen waar Hamilton mee rondloopt... van Bose geloof ikquote:Op zondag 26 december 2021 17:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds stom, dat rondlopen met oral-b opzetborstels in je oren.
Tja, da's de staat van de pop muziek anno 2021quote:Op zondag 26 december 2021 17:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als slechte muziek elkaar begint na te apen dan wordt het wel van een heel bedroevend niveau zo.
Pure kitsch!quote:Op zondag 26 december 2021 17:57 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind Fireflies misschien oprecht wel een van de ergste platen van de lijst. Vind het gewoon pure cringe.
Weet nog wel een jaar of 10 geleden dat iedereen op het station een Beat by Dre-koptelefoon had. Het zijn gewoon hypes allemaal.quote:Op zondag 26 december 2021 17:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die gekke dingen waar Hamilton mee rondloopt... van Bose geloof ik
Dan liever die opzettandenborstels
Eens...quote:Op zondag 26 december 2021 17:57 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind Fireflies misschien oprecht wel een van de ergste platen van de lijst. Vind het gewoon pure cringe.
Compleet mee eens.quote:Op zondag 26 december 2021 17:57 schreef MTheBassman het volgende:
Oh dat sowieso...quote:Op zondag 26 december 2021 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet nog wel een jaar of 10 geleden dat iedereen op het station een Beat by Dre-koptelefoon had. Het zijn gewoon hypes allemaal.
Of niet.quote:Op zondag 26 december 2021 18:01 schreef MTheBassman het volgende:
Villa-Chelsea straks, zou een lekker potje kunnen worden.
Die doen alles na, en helaas met succesquote:Op zondag 26 december 2021 17:54 schreef PzKpfw het volgende:
Valt me nu eigenlijk pas op dat Imagine Dragons iets teveel Coldplay na proberen te doen.
11 tegen 11 bal is rond etcquote:
Een hoofdtelefoon is heel wat anders dan draadloze oordopjes.quote:Op zondag 26 december 2021 17:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die gekke dingen waar Hamilton mee rondloopt... van Bose geloof ik
Dan liever die opzettandenborstels
Hamilton loopt met draadloze oordopjesquote:Op zondag 26 december 2021 18:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Een hoofdtelefoon is heel wat anders dan draadloze oordopjes.
Die zijn wel chill met sporten hoorquote:Op zondag 26 december 2021 18:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hamilton loopt met draadloze oordopjes
Oh dat is nieuwquote:Op zondag 26 december 2021 18:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hamilton loopt met draadloze oordopjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |