Oke SuperGarnaalJimquote:Op zondag 26 december 2021 17:00 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je gaat slecht om met een afwijzing, moet ik zeggen.
het is pas echt naar als er stukjes poep mee komen bij het scheetje en het badwater bruin kleurt, je dit niet door hebt omdat je fonteintje aan het spelen bentquote:Op zondag 26 december 2021 16:58 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Liet net een scheet in bad, mijn god wat een lucht denk dat de kat comateus van het dak viel.
Oja en SwJ is een lul en een sfeerbederver @:SwJ
quote:Op zondag 26 december 2021 17:12 schreef Dries4Ever het volgende:
het is pas echt naar als er stukjes poep mee komen bij het scheetje en het badwater bruin kleurt, je dit niet door hebt omdat je fonteintje aan het spelen bent
Pis ook als je een gruwelijke kater hebt.quote:Op zondag 26 december 2021 17:23 schreef PzKpfw het volgende:
Scheten ruiken onder de douche ook extreem hard.
Yesss !quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 17:56 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Yesss !Dit had zo een situatie op de betoncentrale kunnen zijn. Daar liep toch ook zo'n wandelende giertank ?!
Hier zit een verhaal achter!quote:Op zondag 26 december 2021 17:00 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je gaat slecht om met een afwijzing, moet ik zeggen.
er is ook zo'n gifje van een dame in een bad met poep, kan er ff niet meer opkomen hoe die heet.quote:
Tubgirl, als je die post krijg je een verplichte vakantie.quote:Op zondag 26 december 2021 18:04 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
er is ook zo'n gifje van een dame in een bad met poep, kan er ff niet meer opkomen hoe die heet.
Mocht iemand die hebben, aub delen hier
Nee scat docking en theabaggingquote:Op zondag 26 december 2021 18:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dit was toch juist je kink
Tiramisu en vanmiddag ook een glas licor quarantaine tres met jus d’ orangequote:Op zondag 26 december 2021 17:23 schreef dexamfetamine het volgende:
Wat eet jij dan dat er constant lucht uit je dikke darm ontsnapt?
Allicht kun je potjes met volgescheten badwater verkopen aan wanhopige fokkers.quote:Op zondag 26 december 2021 19:07 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Tiramisu en vanmiddag ook een glas licor quarantaine tres met jus d’ orange
Zonder :quote:Op maandag 27 december 2021 09:30 schreef LanaMyst het volgende:
Lullig voor die kat, maar wat vond @:Sfancta ervan?
EDIT:
(blijkbaar werkt die mention functie bij mij niet)
Na een edit werkt de mention niet meer, je zult dus opnieuw moeten mentionen in een nieuw bericht.quote:Op maandag 27 december 2021 09:30 schreef LanaMyst het volgende:
EDIT:
Ik zal het onthouden voor een volgende keerquote:Op maandag 27 december 2021 10:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Na een edit werkt de mention niet meer, je zult dus opnieuw moeten mentionen in een nieuw bericht.
Man man man Gallemeid, soms vraag je jezelf dan af wat je hebt gegeten dat het zo ruikt.quote:Op zondag 26 december 2021 16:58 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Liet net een scheet in bad, mijn god wat een lucht denk dat de kat comateus van het dak viel.
Oja en SwJ is een lul en een sfeerbederver @:SwJ
Er zitten er een paar bij op het forum die niet met macht overweg kunnen gaan.quote:Op zondag 26 december 2021 19:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom blijft deze open maar zodra ik een topic maak waarin ik stel dat @:paul een zeehond is wordt die gelijk verwijdert?
En die mij gewoon stiekem bizar heet en lekker vinden kan ik ook niks aan doenquote:Op maandag 27 december 2021 10:47 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Er zitten er een paar bij op het forum die niet met macht overweg kunnen gaan.
Hij is wel into die dingen maar ik heb het niet voor hem op beeld en geluid vastgelegd. Volgende keer beterquote:Op maandag 27 december 2021 09:30 schreef LanaMyst het volgende:
EDIT:
Een anus als een gierput, je moet er maar van houdenquote:Op maandag 27 december 2021 10:49 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
En die mij gewoon stiekem bizar heet en lekker vinden kan ik ook niks aan doen
Deed je vader gisteravond wel hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 27 december 2021 10:53 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Een anus als een gierput, je moet er maar van houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |