Dat snap ik wel van meer acts niet, maar dat is niet omdat ik ze niet ken.quote:Op zondag 26 december 2021 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uitverkocht Ziggo Dome twee jaar terug heeft wel voor wat meer bekendheid gezorgd. Waren er ineens berichten op internet van mensen die niet snapten dat zo'n (voor hun) onbekende band Ziggo Dome uitverkocht
En hier komt de Oooooh deze van bassmanquote:Op zondag 26 december 2021 17:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zo'n exotische naam zou wel leuk zijn voor een weekje of zo
Astronaut.quote:
Dat kan nietquote:Op zondag 26 december 2021 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vind ik not so tof
De haat op Nick en Simon wordt altijd overdreven
Spreidingsoplossing dan.quote:Op zondag 26 december 2021 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Coole Jay. Nee, die hoeft niet zo. Paniek in de confettifabriek was wel aardig.
Vind Kink toch iets teveel van die alternatieve tiener muziek draaien, verder wel ok, alhoewel de playlist wat groter zou mogen.quote:Op zondag 26 december 2021 17:35 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Eens. Ik vind t al een wonder dat er wat metal/alternative in staat.
Kink kun je trouwens wel.luisteren hoor. Vooral de ochtend met Michiel is goed.
Correct en tevens juist.quote:Op zondag 26 december 2021 17:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
En hier komt de Oooooh deze van bassman
quote:Op zondag 26 december 2021 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vandaag nog geen betere plaat gehoord dan dit.
In de Mex2000 welquote:Op zondag 26 december 2021 17:38 schreef Evenstar het volgende:
Dit hoort toch verdomme in de top 500 mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |