Dan moet je eens kijken op facebook.com/ForeverTelekidsquote:Op zondag 26 december 2021 15:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Pittige Tijden Jeugdsentiment genot
Veel Belgen in dit topic ookquote:Op zondag 26 december 2021 15:24 schreef alopio het volgende:
Ik heb verder niks met dit nummer. Maar de Belgjes lopen er mee weg
Dat is inderdaad heel bijzonderquote:Op zondag 26 december 2021 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom moet je uitvaarten gewoon in de kroeg houden.
quote:
Ik luisterde altijd de Top 2000 tot 31 december, dan ging ik over op de Tijdloze.quote:Op zondag 26 december 2021 15:24 schreef alopio het volgende:
Ik heb verder niks met dit nummer. Maar de Belgjes lopen er mee weg
Kende het niet, maar niks mis mee. Er zijn veel ergere gedrochten in de lijst te vindenquote:Op zondag 26 december 2021 15:24 schreef Bugno3 het volgende:
Nu dé onbegrijpelijke hype van Fok (en heel België blijkbaar).
Mooie vr... eh seriequote:
Mooi lijkt me dat. Beter dan een kille uitvaart zaalquote:Op zondag 26 december 2021 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel bijzonderHebben wij gedaan met de uitvaart van mijn vader, we hebben zijn leven gevierd met hapjes drankjes herinneringen en geproost.
Rip Luc.quote:
Ik vind het nummer beetje een hype, heb er totaal niks meequote:Op zondag 26 december 2021 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luisterde altijd de Top 2000 tot 31 december, dan ging ik over op de Tijdloze.
absoluut. heel warm is het en luchtiger ook. maar vooral super mooi.quote:Op zondag 26 december 2021 15:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Mooi lijkt me dat. Beter dan een kille uitvaart zaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |