Is toch nk? Wat mankeert m?quote:Op zondag 26 december 2021 18:49 schreef noodgang het volgende:
Marwin Talsma heeft zich afgemeld voor de 10k
Focus op 1500?quote:Op zondag 26 december 2021 18:49 schreef noodgang het volgende:
En Ter Mors heeft zich voor de 500m afgemeld
Jawel, alleen niet met de hoezen erbij.quote:Op zondag 26 december 2021 14:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Jong rijdt niet met een nieuw pak.
Heeft het eerste deel van het seizoen blijkbaar niet zo goed verteerd. Het is sinds eind oktober al een neerwaartse lijn.quote:Op zondag 26 december 2021 23:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Is toch nk? Wat mankeert m?
Griep gehad ook vorige weekquote:Op maandag 27 december 2021 00:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft het eerste deel van het seizoen blijkbaar niet zo goed verteerd. Het is sinds eind oktober al een neerwaartse lijn.
Hij staat zelfs op pagina 101quote:Op maandag 27 december 2021 05:52 schreef Idisrom het volgende:
Ik zag vandaag gelijk aan de krantenkoppen dat Sven derde werd op de 5000 meter. Maar ik heb lang moeten zoeken op de nummers een en twee.
Gisteravond stond ie zelfs bovenaan.quote:Op maandag 27 december 2021 09:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij staat zelfs op pagina 101![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik begrijp het op zich wel, maar het is ook wel een beetje wrang voor de andere twee.quote:Op maandag 27 december 2021 09:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij staat zelfs op pagina 101![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 december 2021 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen de starttijden per dag in OP? Zoek me een ongeluk
De rest rijdt ook niet denderend, dat moet gezegd worden. Vorig jaar reed ADJ sneller over 1000 bijvoorbeeld maar werd ze er 5e mee.quote:Op maandag 27 december 2021 00:10 schreef wimderon het volgende:
Of Orie heeft ouderwets gepiekt, of de PAKKEN van Jumbo zijn daadwerkelijk erg goed (of beide).
Antwanet die zich ertussen rijdt op de 1000 en op de 5 kilometer Roest, Kramer, Bosker, Snellink, Jansman en Hoolwerf allemaal met prima ritten als je het afzet tegen wat de rest laat zien. Alleen talent Huizinga, ja, niet.
Dat kan ook aan het ijs/omstandigheden liggen.quote:Op maandag 27 december 2021 11:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
De rest rijdt ook niet denderend, dat moet gezegd worden. Vorig jaar reed ADJ sneller over 1000 bijvoorbeeld maar werd ze er 5e mee.
Vorig jaar waren er een paar keer uitzonderlijk goede omstandigheden toch?quote:Op maandag 27 december 2021 11:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
De rest rijdt ook niet denderend, dat moet gezegd worden. Vorig jaar reed ADJ sneller over 1000 bijvoorbeeld maar werd ze er 5e mee.
Angela de Jong is een multitalent.quote:Op maandag 27 december 2021 11:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, ok, er waren goede omstandigheden, maar dan nog is 1.14.6 niet extreem goed toch? Ik zou 'het pak' dan op max eentiende plaatsen en de rest op goed pieken? Ze zit ook gewoon nog meer dan een halve seconde achter Leerdam, grofweg vergelijkbaar met het verschil vorig jaar toen ze zelf 1.14.1 reed.quote:Op maandag 27 december 2021 11:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er een paar keer uitzonderlijk goede omstandigheden toch?
Gister was de luchtdruk 1004 mbar, vandaag 995 mbar...dat is wat betreft luchtdruk gewoon prima.quote:Op maandag 27 december 2021 11:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
De luchtdruk is vandaag iets lager dan gisteren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |