Ik ken alleen “zanger” Frank van Etten.quote:Op zondag 26 december 2021 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken mensen die Van Etten heten, misschien wel familie
Proost peace!quote:Op zondag 26 december 2021 14:24 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een pils open gemaakt, proost mensen
Ik ga over 25 minuten richting station en dan pas vanavond laat weer dus dan slapen jullie ongetwijfeld al. Dus alvast een hele fijne vakantie gewenstquote:
"Ringo is een Japanse jongensnaam. Het betekent `appel, vrede Be met jij`."quote:
Love Is All stond bovenaan mijn top-100 en heb er volslagen tegen beter weten in ook een vrije keuze aan gewaagd.quote:Op zondag 26 december 2021 14:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha. Ik zou er ook veel voor over hebben als The Tallest Man on Earth nog eens in de lijst komen én op de juiste plek.
nou ik ga niet voor 12 uur naar bed hoor.. kan dat niet een nacht voor vertrekquote:Op zondag 26 december 2021 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga over 25 minuten richting station en dan pas vanavond laat weer dus dan slapen jullie ongetwijfeld al. Dus alvast een hele fijne vakantie gewenst
quote:Op zondag 26 december 2021 14:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De halve levert ook al wel een indrukwekkend beeld op
Ik kom wsl pas om kwart over 12 met de trein aan weer in utrecht. Maar neem mn laptop mee om in de trein te fokkenquote:Op zondag 26 december 2021 14:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ik ga niet voor 12 uur naar bed hoor.. kan dat niet een nacht voor vertrek
het enige top 2000 nummer met ronnie james dioquote:
Al besproken.quote:
Staat Tijdmachine er niet in?quote:Op zondag 26 december 2021 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het enige top 2000 nummer met ronnie james dio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |