... Anakquote:Op zondag 26 december 2021 13:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De volgende plaat is beter te verstaan dan deze.
je verwacht het niet he?!quote:Op zondag 26 december 2021 13:17 schreef laxus13 het volgende:
Een van mij favoriete Nederlandstalige nummers
Pippen kent het feit niet dat de zorg al jaren onder druk staat en dat dat niet door Corona komtquote:Op zondag 26 december 2021 13:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
OscarMopperkont kent het verschil tussen de zorg niet onnodig willen belasten en bang zijn.
En dat is een beetje jammer, Grouchie
Nee, en daar zijn vast andere topics voor...quote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we hier aub geen discussie over coronamaatregelen en coronabeleid gaan houden? Ik heb daar geen zin in.
Ik ook niet. Anders moet ik weer sorryantivaxxer punt com gaan lezen om tot rust te komenquote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we hier aub geen discussie over coronamaatregelen en coronabeleid gaan houden? Ik heb daar geen zin in.
Godver, bijna bier tegen mn beeldschermquote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef Cee het volgende:
Lalalalalalalala
Apache voor de sfeer voor de sfeer
@Cee is een beetje van het Apache afquote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef Cee het volgende:
Lalalalalalalala
Apache voor de sfeer voor de sfeer
Tenzij het over de band gaat, maar die staat volgens mij niet in de lijst.quote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, en daar zijn vast andere topics voor...
Tsjaa, als wij al een generatie lang VVD stemmen in dit land, krijg je dat. Maar dat vind ik geen excuus om geen steentje bij te dragen om hier niet erger te maken dan het is.quote:Op zondag 26 december 2021 13:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pippen kent het feit niet dat de zorg al jaren onder druk staat en dat dat niet door Corona komt
Beetje jammer pippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |