Hopelijk staat ze er niet achterquote:Op zondag 26 december 2021 11:38 schreef Koen66 het volgende:
oja niet vergeten zometeen mijn moeder op te halen op het station
Toch lulligquote:Op zondag 26 december 2021 11:38 schreef Koen66 het volgende:
oja niet vergeten zometeen mijn moeder op te halen op het station
Hier wens ik niet aan herinnerd te worden...quote:Op zondag 26 december 2021 11:40 schreef Zorro het volgende:
Dit nummer is geschreven na ajax - Tottenham
ik heb d'r net eraan herinnerd om om ongeveer 13:00 vanuit d'r bejaardenwoning naar station Dordrecht te lopen, daar de trein naar Den Haag HS te pakken, en daar kom ik d'r ophalen. Moet kunnen (ook al is ze licht dementerend)quote:
Nee nee!quote:Op zondag 26 december 2021 11:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hier wens ik niet aan herinnerd te worden...
+1quote:Op zondag 26 december 2021 11:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hier wens ik niet aan herinnerd te worden...
Mooi om te lezen dat je het haar niet te makkelijk maakt.quote:Op zondag 26 december 2021 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb d'r net eraan herinnerd om om ongeveer 13:00 vanuit d'r bejaardenwoning naar station Dordrecht te lopen, daar de trein naar Den Haag HS te pakken, en daar kom ik d'r ophalen. Moet kunnen (ook al is ze licht dementerend)
Als ze maar wel uitstapt. Voor je het weet staat ze in Den Helder bij Dagoduck op de stoepquote:Op zondag 26 december 2021 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb d'r net eraan herinnerd om om ongeveer 13:00 vanuit d'r bejaardenwoning naar station Dordrecht te lopen, daar de trein naar Den Haag HS te pakken, en daar kom ik d'r ophalen. Moet kunnen (ook al is ze licht dementerend)
Vannacht nog kinderen gezien, soms wel een jaar of vier, welke zool laat zijn kind zo laat nog op...quote:Op zondag 26 december 2021 11:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iedereen zet ook maar z'n kinderen voor dat beeld....
Proberen ze Marco te lokken?
Zeker. Waren ook mijn beste 7 seconden tot nu toe.quote:Op zondag 26 december 2021 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat dit gaat over de eerste zeven seconden van het leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |