Zo gezellig is het hier niet, of wel? En allerlei bochten valt mee, een testje en gaan… Als je verder niet beperkt bent door werk of kinderen een prima optie imo.quote:Op zondag 26 december 2021 12:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Respect voor de mensen hier die zich in allerlei bochten willen wringen om het land maar te kunnen ontvluchten, ik heb er de energie niet voor eerlijk gezegd..
paar formuliertjes invullen, negatief zelftestje en klaar.quote:Op zondag 26 december 2021 12:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Respect voor de mensen hier die zich in allerlei bochten willen wringen om het land maar te kunnen ontvluchten, ik heb er de energie niet voor eerlijk gezegd..
Beter, bestel er wel een aantal. We willen iets van 3-4 eilanden bezoeken en je moet voor elk eiland steeds testen… wordt anders een prijzige expeditie.quote:
Laten we nou net Barcelona geboekt hebben als optie daar. De huidige regels daar zouden ons ook niet raken. Maar kunnen altijd naar een andere stad gaan daar mocht het in Barcelona uit de hand lopen. Voor Frankrijk hebben wij nog geen booster nodig; onze laatste prik is pas eind februari 6 maanden geleden. Dus voor Januari geen probleem vooralsnog.quote:Op zondag 26 december 2021 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Logisch. Ik heb ook pas vandaag durven boeken, en nog niet de terugweg.
Spanje lijkt mij nu de grootste kanshebber voor je, uitgesloten Barcelona. Voor Frankrijk moet je eigenlijk een booster hebben en voor Italië moet je je laten testen
De enige redenen om niet te gaan zouden voor mij zijn: plots ziek, quarantaine verplichting in vakantie land, of als de horeca daar bv helemaal gesloten is.quote:Op zondag 26 december 2021 12:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zo gezellig is het hier niet, of wel? En allerlei bochten valt mee, een testje en gaan… Als je verder niet beperkt bent door werk of kinderen een prima optie imo.
Lijkt me een veilige aanname.quote:Op zondag 26 december 2021 12:58 schreef Predator40 het volgende:
maar als iedereen in januari een booster krijgt....moeten we er in september weer een ?
Lijkt me wel ja, zeker gezien de winter toch een kwetsbaardere periode lijkt.quote:Op zondag 26 december 2021 12:58 schreef Predator40 het volgende:
maar als iedereen in januari een booster krijgt....moeten we er in september weer een ?
Gewoon zorgen dat je last minute boekt of anders alles gratis kan annuleren. Maar dan mis je dus wel de voorpret of je hebt maanden onzekerheid omdat alles op het laatste moment niet door kan gaan.quote:Op zondag 26 december 2021 12:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De enige redenen om niet te gaan zouden voor mij zijn: plots ziek, quarantaine verplichting in vakantie land, of als de horeca daar bv helemaal gesloten is.
Maar zoveel onzekerheid rondom reizen dat ik het volledig begrijp dat mensen liever thuis blijven.
Beterschap! Verkouden in het vliegtuig gezeten? Dat is geen pretje kan ik me zo herinnerenquote:Op zondag 26 december 2021 13:06 schreef popje het volgende:
Zo weer terug van een weekje wintersport hier, wel vet verkouden en een blafhoest, maar blijk geen Corona te hebben gelukkig. Wel veel tijd met de groep doorgebracht en bacillen slaan toch over en als je weerstand na een jaar afstand houden niet helemaal top meer is...
Balen van je DSLR lensquote:Op zondag 26 december 2021 13:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je last minute boekt of anders alles gratis kan annuleren. Maar dan mis je dus wel de voorpret of je hebt maanden onzekerheid omdat alles op het laatste moment niet door kan gaan.
Voor de reissector is het ook gewoon kut.
Momenteel baal ik vooral dat het objectief van m’n DSLR het heeft begeven, daar moet even een oplossing voor komen voordat we op pad kunnen. First world problem
naar Spanje gaan om daar met een mondkapje op straat te lopen lijkt me ook van de regen naar de drupquote:Op zondag 26 december 2021 12:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De enige redenen om niet te gaan zouden voor mij zijn: plots ziek, quarantaine verplichting in vakantie land, of als de horeca daar bv helemaal gesloten is.
Maar zoveel onzekerheid rondom reizen dat ik het volledig begrijp dat mensen liever thuis blijven.
Meh. Nog steeds: 25% van de mensen heeft hem helemaal niet op 25% heeft m op de kin hangen. En 50% draagt 'm wel.quote:Op zondag 26 december 2021 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
naar Spanje gaan om daar met een mondkapje op straat te lopen lijkt me ook van de regen naar de drup
Het vervelende is vooral, stel dat omikron toch meevalt, dan mag je alsnog weer tot ver in juni met zo’n kapje lopen. Buiten.quote:Op zondag 26 december 2021 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
naar Spanje gaan om daar met een mondkapje op straat te lopen lijkt me ook van de regen naar de drup
als het meevalt zal dat ook wel mee gaan vallen denk ikquote:Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het vervelende is vooral, stel dat omikron toch meevalt, dan mag je alsnog weer tot ver in juni met zo’n kapje lopen. Buiten.
Heb je dan ook strepen/borden wanneer je een druk winkelgebied nadertquote:Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Meh. Nog steeds: 25% van de mensen heeft hem helemaal niet op 25% heeft m op de kin hangen. En 50% draagt 'm wel.
Daarbij, op stranden/natuur en buiten drukke winkelgebieden is het niet verplicht om hem op te zetten buiten.
In de praktijk is het allemaal dus niet zo'n big deal.
Neequote:Op zondag 26 december 2021 13:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Heb je dan ook strepen/borden wanneer je een druk winkelgebied nadert
Dankjewel! Ik was met de bus, dus geen vliegtuig...quote:Op zondag 26 december 2021 13:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Beterschap! Verkouden in het vliegtuig gezeten? Dat is geen pretje kan ik me zo herinneren
[..]
Balen van je DSLR lensPrijzig ook.
Ik ben niet echt iemand die gelooft in mondkapjes (buiten althans), maar het schrikt me ook niet af; zo'n maatregel waar ik zelf niet heel veel last van heb; al zou ik het nog steeds prefereren dat ze buiten niet nodig zijnquote:Op zondag 26 december 2021 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik geloof er ook niet zo in, zeker buiten niet maar vind ze hoogst irritant, zelfs dermate dat ik niet zo'n zin in vliegen heb, kwartiertje supermarkt gaat net.quote:Op zondag 26 december 2021 13:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben niet echt iemand die gelooft in mondkapjes (buiten althans), maar het schrikt me ook niet af; zo'n maatregel waar ik zelf niet heel veel last van heb; al zou ik het nog steeds prefereren dat ze buiten niet nodig zijn
Snap ik. Langste dat ik hem op heb gehad (met uitzondering van wanneer ik iets wou eten of drinken) was iets van 9 uur; toen we met de trein naar Berlijn gingen en toen nog naar ons hotel moesten met het OV. Toen was ik hem wel even goed zat.quote:Op zondag 26 december 2021 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik geloof er ook niet zo in, zeker buiten niet maar vind ze hoogst irritant, zelfs dermate dat ik niet zo'n zin in vliegen heb, kwartiertje supermarkt gaat net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |