Ik zou mijn agenda in de maanden daarna 's avonds nog maar even open houden…quote:Op zondag 26 december 2021 11:17 schreef Berkery het volgende:
20 januari in Hedon, ik hoop dat het doorgaat, ben wel weer toe aan een concert.
Ik zou daar geen geld op inzetten.quote:Op zondag 26 december 2021 11:17 schreef Berkery het volgende:
20 januari in Hedon, ik hoop dat het doorgaat, ben wel weer toe aan een concert.
Misschien kan Die Anne nog gebruikt worden voor de begrafenis van prinses Annequote:Op zondag 26 december 2021 11:17 schreef Kopiko het volgende:
Waarom zong Therapy? (dit) niet op de uitvaartsplechtigheid van Diana
Als ik weer naar concerten kan in februari (drukke maand) vind ik het nog wel te overzien. In januari reken ik nergens meer op.quote:Op zondag 26 december 2021 11:17 schreef Berkery het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2021 11:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien kan Die Anne nog gebruikt worden voor de begrafenis van prinses Anne
Zijn er ooit wel eens mensen veel te laat overleden eigenlijk? Namen?quote:Op zondag 26 december 2021 11:19 schreef Isorden het volgende:
Hij overleed veel te vroeg...
Ja ik ben ook eigenlijk helemaal geen ochtend mens...
Het lugubere vond ik dat het ook nog echt z'n Last Christmas werdquote:Op zondag 26 december 2021 11:19 schreef Isorden het volgende:
overleed ie niet juist heel laat? net voor 0.00 uur?quote:Op zondag 26 december 2021 11:19 schreef Isorden het volgende:
dat zat er een keer in natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2021 11:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Het lugubere vond ik dat het ook nog echt z'n Last Christmas werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |