Na het luisteren van dit nummer is dat verder zinloos. Daar kunnen geen vitaminen tegenop.quote:Op zondag 26 december 2021 11:31 schreef Guanabana het volgende:
Slikken jullie vitaminen tegen kanker?
+1quote:Op zondag 26 december 2021 11:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
zo slecht dat ik speciaal ben ingelogd om te vertellen dat dit nummer en de vorige van Raymond absolute aids zijn.
Nee, nog slechter.quote:
-->quote:Op zondag 26 december 2021 11:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat ie zingt "Heute nog verdomme"
Ik dacht altijd "Heute godverdomme"
Tot zover deze mededeling.
Ik heb ze een stuk minder gehoord inderdaad. Ik vind het ook niet heel bijzonder, maar kan het wel aanhorenquote:
Mee eensquote:Op zondag 26 december 2021 11:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
zo slecht dat ik speciaal ben ingelogd om te vertellen dat dit nummer en de vorige van Raymond absolute aids zijn.
Dit komt akelig dicht in de buurt van de hoeveelheid haat die Krezip bij mij opwekt.quote:Op zondag 26 december 2021 11:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Na het luisteren van dit nummer is dat verder zinloos. Daar kunnen geen vitaminen tegenop.
Krezip…brrrrquote:Op zondag 26 december 2021 11:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit komt akelig dicht in de buurt van de hoeveelheid haat die Krezip bij mij opwekt.
boomergenotquote:Op zondag 26 december 2021 11:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Boosterafspraak gemaakt![]()
Red mij wel
dwars publiek he?quote:
Generatie x ja!!!!quote:
Daar heeft maaarten vooral zelf heel hard zn best voor gedaan met zn alcoholconsumptie en rokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |