ja scheelt heel wat topics, maar goed we komen hier echt wel buurten af en toe... maar mobiel is spammen wel wat lastiger.quote:Op zondag 26 december 2021 10:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Uiteraard, hier spammen tussen kerst en oud en nieuw hoort er toch wel een beetje bij hè
thanks.. we gaan morgen pas hoorquote:Op zondag 26 december 2021 10:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fijne Vakantie Peace en Diaan
Ja vooral als het een beetje druk is hier....quote:Op zondag 26 december 2021 10:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja scheelt heel wat topics, maar goed we komen hier echt wel buurten af en toe... maar mobiel is spammen wel wat lastiger.
wij zitten donderdag buiten in 27 gradenquote:Op zondag 26 december 2021 10:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook vakantie, dus da's geen excuus
quote:Op zondag 26 december 2021 10:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook vakantie, dus da's geen excuus
JAAAAAquote:Op zondag 26 december 2021 10:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit was ook de intro van een tv-show van vroeger met Ron Brandsteder. Tweede Jeugdshow...
![]()
quote:Op zondag 26 december 2021 10:13 schreef Cee het volgende:
Heb nu meteen ook de tune van Ron’s Tweedejeugdshow in m’n hoofd of ben ik de enige hier? 👵🏻
Geloof het niet Ceequote:Op zondag 26 december 2021 10:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit was ook de intro van een tv-show van vroeger met Ron Brandsteder. Tweede Jeugdshow...
![]()
Nee hoorquote:Op zondag 26 december 2021 10:13 schreef Cee het volgende:
Heb nu meteen ook de tune van Ron’s Tweedejeugdshow in m’n hoofd of ben ik de enige hier? 👵🏻
Neequote:Op zondag 26 december 2021 10:13 schreef Cee het volgende:
Tweede Jeugdshow ... klinkt een beetje als een soort Hotter htan my daughterquote:Op zondag 26 december 2021 10:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |