Ik zou niet eens weten wie Guus Meeuwis.quote:
L.A. Woman van The Doorsquote:
Neej, huis gekocht in Belsj. Net over de grens bij Maastrichtquote:Op maandag 27 december 2021 08:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Woonse nog in Mesjtrieecch hendig sjieke slipper?
Netjes! Tenminste waar voor je geld. In Mestreech is het niet te betalen gek.quote:Op maandag 27 december 2021 19:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neej, huis gekocht in Belsj. Net over de grens bij Maastricht
quote:Op maandag 27 december 2021 19:57 schreef Näsenbar het volgende:
Misschien dat mensen het hier weten, ik ben via die telefoonapp 'amigos' gaan kijken of er dit jaar nog illegale top 2000 café's worden georganiseerd maar ik zie niks... Vorig jaar werden er elke dag wel een paar georganiseerd bij iemand thuis dus ik weet zeker dat ze er zijn. Lijkt me wel leuk om met leeftijdsgenoten die ook niks te doen hebben een drankje te doen en te dansen op de hits van de top 2000 zoals dat vroeger wel altijd kon.
Precies, huis was volledig instapklaar en heeft energielabel B en een garage. Vraagprijs bieden en je hebt het huis in Belsjquote:Op maandag 27 december 2021 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Netjes! Tenminste waar voor je geld. In Mestreech is het niet te betalen gek.
De hoeveelheid Muse in de lijst zou weleens groter kunnen zijn dan je verwacht.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:12 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Na 1x te hebben beluisterd op werk weet je al welk troep er in komt
Zolang er geen Muse in de top 2000 staat dan mogen ze de corona krijgen
15 keer maar inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:12 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Na 1x te hebben beluisterd op werk weet je al welk troep er in komt
Zolang er geen Muse in de top 2000 staat dan mogen ze de corona krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |