Waarom heeft deze site uberhaupt zo'n 3 kwartier stop. Vrijwel geen enkele site heeft dat. Of 1x per maand.quote:Op zondag 26 december 2021 04:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die nieuwe server heeft een enorm veel effect gehad.
Back-up. Paar jaar geleden duurde dat +/- 5 minuten. Er is blijkbaar geen mogelijkheden om een 2e server in te richten.quote:Op zondag 26 december 2021 04:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Waarom heeft deze site uberhaupt zo'n 3 kwartier stop. Vrijwel geen enkele site heeft dat. Of 1x per maand.
Nooit dagelijks
Musicmeter heeft het ook dagelijks, ongeveer aansluitend op de pauze van Fok.quote:Op zondag 26 december 2021 04:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Waarom heeft deze site uberhaupt zo'n 3 kwartier stop. Vrijwel geen enkele site heeft dat. Of 1x per maand.
Nooit dagelijks
quote:
Voorlopig wel.quote:Op zondag 26 december 2021 04:33 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er nog wat mensen die hier blijven? Dan pak ik nog een biertje.
Ga pas vanavond weer naar bed, maar hoe lang op fok? Geen ideequote:Op zondag 26 december 2021 04:33 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er nog wat mensen die hier blijven? Dan pak ik nog een biertje.
Is die gitaar wel gestemd?quote:
Je hoort me niet hoor.quote:
Ik ken nummers die duren per stuk 4x15 minuten.quote:
Ja vandaar vond ik het nog al krapquote:Op zondag 26 december 2021 04:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken nummers die duren per stuk 4x15 minuten.
Dat ga ik niet doen.quote:Op zondag 26 december 2021 04:46 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijst 5 uur/6 uur!
snelle
Dat is te laat?quote:
Principe.quote:
Fucking heerlijk ook gewoonquote:Op zondag 26 december 2021 04:50 schreef hollandia02 het volgende:
Bijna iedere Nederlander kent dit lied uit z'n hoofd haha.
Jaaaaaaaaaaaaa Hertog held![quote:
Zal ik nog ff een Schylger-bitter de cam in gooien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |