My chemical romancequote:Op zondag 26 december 2021 02:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
MeneerHJM krijgt voor kerst kaartjes voor JEW, niet dat dat doorgaat waarschijnlijk..
En we gaan nog naar My Chemical Romance.
KoRn heb ik al 2 jaar liggen, en mijn laatste concert was Slipknot.
Jammer...quote:Op zondag 26 december 2021 02:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet altijd zo lang nadenken over de rondvragen dat ik ze meestal maar laat schieten..
R.E.M is wel een band waarvan ik het heel jammer vind dat ik die niet live heb gezienquote:Op zondag 26 december 2021 02:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind de meeste concerten van Radiohead erg goed, maar het concert die me het meest bij blijft, is het concert van R.E.M. in Stadio Olimpico in Rome. Ze waren erg goed en die ambiance
Burn the Witchquote:Op zondag 26 december 2021 02:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
En Afas 21-05-2016 Geen slecht nummer in de setlist
Awwwwquote:Op zondag 26 december 2021 02:13 schreef ok01 het volgende:
[..]wat ontzettend mooi
Ik moet soms als ik Bowie hoor ook aan jou denken
Ik heb net zoals JEW maar gegokt, wat in het vat zit...quote:Op zondag 26 december 2021 02:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
My chemical romance
Wil ik heen, maar geen zin om kaarten te kopen met dat Corona geneuzel....
KoRn.... jaren geleden gezien
Dat snap ik en heb ik met David Bowie en Bob Marley. Ow wat had ik die graag live willen zien.quote:Op zondag 26 december 2021 02:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
R.E.M is wel een band waarvan ik het heel jammer vind dat ik die niet live heb gezien
7 keerquote:Op zondag 26 december 2021 02:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
R.E.M is wel een band waarvan ik het heel jammer vind dat ik die niet live heb gezien
Met corona is het natuurlijk heel onduidelijk allemaalquote:Op zondag 26 december 2021 02:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
MeneerHJM krijgt voor kerst kaartjes voor JEW, niet dat dat doorgaat waarschijnlijk..
Echt teleurstellend dat ze er dit jaar niet instaanquote:Op zondag 26 december 2021 02:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
RHCP is ook heel tof live!quote:Op zondag 26 december 2021 02:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Met corona is het natuurlijk heel onduidelijk allemaal
My chemical Romance is wel heel vet![]()
Ik ga zelf hopelijk volgend jaar Metallica en Red Hot Chili peppers zien
is ook zo, maar goed, niemand koopt momenteel heel veel kaarten, dus tegen de tijd dat het groen licht krijgt, zijn er vaak nog kaarten, want veel mensen zullen ook niet durven enzoquote:Op zondag 26 december 2021 02:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb net zoals JEW maar gegokt, wat in het vat zit...
Tijdens blof gewoon even opzettenquote:Op zondag 26 december 2021 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Echt teleurstellend dat ze er dit jaar niet instaan
Ja, maar echtquote:Op zondag 26 december 2021 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Echt teleurstellend dat ze er dit jaar niet instaan
quote:Op zondag 26 december 2021 02:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Awwww
Grappige is, zelf klasgenoten van de basisschool beginnen er over.... en dat was 30 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |