Kan iemand een gehaktstaaf in die mond steken?quote:Op zondag 26 december 2021 02:09 schreef houdjemond het volgende:
Wat lult die dikke nou hier doorheen
quote:Op zondag 26 december 2021 02:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pfoe, ik zou zeggen, al m'n Bowie concerten, gewoon omdat dat nooit meer terugkomt
Heerlijke bandquote:Op zondag 26 december 2021 02:10 schreef houdjemond het volgende:
Wat lult die dikke nou hier doorheen
[..]
Jimmy Eat World, echt waar.
Echt hoor. Nummer ook meteen vernaggeldquote:Op zondag 26 december 2021 02:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kan iemand een gehaktstaaf in die mond steken?
Ben jij dat op de cam?quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 02:11 schreef ok01 het volgende:
[..]Ik blijf het wel mooi vinden dat jij hem achterna heb gereisd
dat zijn er twee. 2001 Pinkpop. Nummers van Kid A voor het eerst live zienquote:
Ik vind de meeste concerten van Radiohead erg goed, maar het concert die me het meest bij blijft, is het concert van R.E.M. in Stadio Olimpico in Rome. Ze waren erg goed en die ambiancequote:Op zondag 26 december 2021 02:09 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numero 4!
Wat is het beste concert wat jullie ooit gezien hebben?
MeneerHJM krijgt voor kerst kaartjes voor JEW, niet dat dat doorgaat waarschijnlijk..quote:
top 5 voor mijquote:Op zondag 26 december 2021 02:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind de meeste concerten van Radiohead erg goed, maar het concert die me het meest bij blijft, is het concert van R.E.M. in Stadio Olimpico in Rome. Ze waren erg goed en die ambiance
quote:Op zondag 26 december 2021 02:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het was niet eens gepland... maar oh man, wat was dat geweldig... soms 4 dagen achter elkaar heen en weer vliegen
Hier niks meer liggenquote:Op zondag 26 december 2021 02:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
MeneerHJM krijgt voor kerst kaartjes voor JEW, niet dat dat doorgaat waarschijnlijk..
En we gaan nog naar My Chemical Romance.
KoRn heb ik al 2 jaar liggen, en mijn laatste concert was Slipknot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |