Nee johquote:
Ik hoor verbrandde lijken en bomexplosies dus waarom niet.quote:Op zondag 26 december 2021 02:00 schreef MTheBassman het volgende:
Zal ik het laatste jointje aansteken?
Hij gaat het langer volhouden dan wijquote:Op zondag 26 december 2021 02:00 schreef ok01 het volgende:
[..]
Alvast aan het trainen om ook mee te doen aan de Fok 2000
Ik moet vaak terugdenken aan een lied van kinderen voor kinderen, 'als ik de baas zou zijn van dit journaal', waarin ze alleen goed nieuws willen vertellen. Ik kon me daar altijd wel ergens in vinden. Ik kijk eigenlijk nooit nieuws omdat ik er vaak depressief van word.quote:Op zondag 26 december 2021 02:00 schreef houdjemond het volgende:
Nou, lekker weer dat nieuws, ik was net vrolijk.
Jaquote:Op zondag 26 december 2021 02:00 schreef MTheBassman het volgende:
Zal ik het laatste jointje aansteken?
Mijn advies, gewoon geen nieuws kijken, luisteren en lezen en gewoon lekker levenquote:Op zondag 26 december 2021 02:00 schreef houdjemond het volgende:
Nou, lekker weer dat nieuws, ik was net vrolijk.
Jaaa, die is ook goed.quote:Op zondag 26 december 2021 02:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet vaak terugdenken aan een lied van kinderen voor kinderen, 'als ik de baas zou zijn van dit journaal', waarin ze alleen goed nieuws willen vertellen. Ik kon me daar altijd wel ergens in vinden. Ik kijk eigenlijk nooit nieuws omdat ik er vaak depressief van word.
goed punt. Ik ben overtuigd.quote:Op zondag 26 december 2021 02:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Jaom optimaal te genieten van Smash mouth zo
Hij en peaceman zijn avondmensen, ik niet zo. Ik ben meer een ochtendmens.quote:Op zondag 26 december 2021 02:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heeft die vast niet van een vreemde
@:Viv en ik zijn ook van die nachtbrakers.
Ik ontwijk het ooit normaal.quote:Op zondag 26 december 2021 02:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn advies, gewoon geen nieuws kijken, luisteren en lezen en gewoon lekker leven
Goede opvoeding dusquote:Op zondag 26 december 2021 02:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij gaat het langer volhouden dan wij
Hoe kan iemand nou een ochtendmens zijn. Hoe dan .... Zal het nooit begrijpen.quote:Op zondag 26 december 2021 02:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij en peaceman zijn avondmensen, ik niet zo. Ik ben meer een ochtendmens.
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 december 2021 02:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik ga er ook mee nokken voor vandaag. Ik wens jullie allen een fijne nacht nog en tot morgenochtend
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 december 2021 02:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik ga er ook mee nokken voor vandaag. Ik wens jullie allen een fijne nacht nog en tot morgenochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |