Nou doe dan esquote:Op zondag 26 december 2021 01:13 schreef Dagoduck het volgende:
Zit ook een kind in de zoom, met twee schermen. Ja, zo kan ik het ook!
quote:
wij hebben er ook twee, maar die staan voor de sier op zolder.quote:Op zondag 26 december 2021 01:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het fascinerend hoeveel mensen in Nederland blijkbaar een gitaar hebben zonder te weten hoe het instrument werkt.
Dit is precies wat ik eerder vandaag dachtquote:Op zondag 26 december 2021 01:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het fascinerend hoeveel mensen in Nederland blijkbaar een gitaar hebben zonder te weten hoe het instrument werkt.
Lieverd, die hebben pannen, pollepels en tennisrackets vast...quote:Op zondag 26 december 2021 01:13 schreef PippenScottie het volgende:
Een leuke accessoire voor thuis, net zoals een racefiets aan de muurquote:Op zondag 26 december 2021 01:13 schreef PippenScottie het volgende:
Dat volk moet ook weg.quote:Op zondag 26 december 2021 01:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Een leuke accessoire voor thuis, net zoals een racefiets aan de muur
je zit alleen zo vaak te zoomenquote:Op zondag 26 december 2021 01:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb de ultieme manier van FOK! via mobile gevonden ook; weergeven als desktoppagina. Fuck it, het werkt beter dan de werkelijke mobile versie
Helemaal niet?quote:Op zondag 26 december 2021 01:14 schreef Evenstar het volgende:
Waarom staat er geen Joe Satriani in de lijst
fors deel van die club van destijds is al van de radar verdwenenquote:
beter antwoord je even je dm...quote:Op zondag 26 december 2021 01:14 schreef Evenstar het volgende:
Kleine lettertjes dan toch?quote:Op zondag 26 december 2021 01:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb de ultieme manier van FOK! via mobile gevonden ook; weergeven als desktoppagina. Fuck it, het werkt beter dan de werkelijke mobile versie
Ik heb de gitaar van mijn moeder, en die lag al 40 jaar ongebruikt in huis. Dus ik snap het wel. En van de kinderen snap ik het ook wel.quote:Op zondag 26 december 2021 01:13 schreef PippenScottie het volgende:
is niet zo heel bekend onder de mainstream ben ik bang, onder gitaarliefhebbers is die uiteindelijk zeer bekend.quote:Op zondag 26 december 2021 01:14 schreef Evenstar het volgende:
Dit jaar nog geen enkele keer. Vorig jaar wel, toen was ik precies 8 hele seconden in beeldquote:
Stel je voor dat alle wielrenners opeens weg zouden zijn. Wat een verademing zou dat zijn zeg.quote:
Neequote:
Heb maar één cam.quote:
Met me dinnieeees.quote:Op zondag 26 december 2021 01:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Lekker hip doen toch, en elke dag een dubbele late drinken
quote:Op zondag 26 december 2021 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
fors deel van die club van destijds is al van de radar verdwenen
Neem ik voor lief. Kan redelijk kleine lettertjes lezen, desniods inzoomen.quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Stel je voor dat alle wielrenners opeens weg zouden zijn. Wat een verademing zou dat zijn zeg.
En ook alle mensen die op Tweede Kerstdag ‘s ochtends aan hardlopen
ik bedoelde op de mobiele weergave in en uitzoomenquote:Op zondag 26 december 2021 01:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit jaar nog geen enkele keer. Vorig jaar wel, toen was ik precies 8 hele seconden in beeldHeb ik hier niet gemeld want was gruwelijk genant (en dat zeg ik terwijl ik in de OP sta, ja).
Laat me dromen ja!quote:Op zondag 26 december 2021 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Stel je voor dat alle wielrenners opeens weg zouden zijn. Wat een verademing zou dat zijn zeg.
Schande eigenlijkquote:Op zondag 26 december 2021 01:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven gekregen
Ooh. Ooooh. Whahaha. Zo ik ben níet scherp meer.quote:Op zondag 26 december 2021 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoelde op de mobiele weergave in en uitzoomen
Graaaaaaaag.quote:Op zondag 26 december 2021 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
een leven of elders op Fokquote:Op zondag 26 december 2021 01:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven gekregen
En alle autorijders!quote:Op zondag 26 december 2021 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |