Hmm, dat wordt niks.quote:
Ik ben het allemaal weer ongeschonden doorgekomenquote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
wat is het mooiste wat jullie dit jaar is overkomen?
3 avonden bij het ESF geweestquote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
Even een positieve rondvraag voor iedereen: wat is het mooiste wat jullie dit jaar is overkomen?
Dat wij de kans hebben gekregen om een droom waar te maken en gaan emigreren naar Zwedenquote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
Even een positieve rondvraag voor iedereen: wat is het mooiste wat jullie dit jaar is overkomen?
Hele jaar geen ziekenhuis gezien van binnen voor mezelfquote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
Poeh, dat vind ik oprecht een lastige. Op heel erg veel vlakken gewoon een rotjaar geweest. T positieve is misschien wel dat ik t einde van t jaar heb gehaald. Lichamelijk en mentaal. Volgend jaar zien we wel weer verder.quote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
alcohol is het universele medicijnquote:Op zondag 26 december 2021 00:17 schreef Viv het volgende:
[..]
Heb een keelpijntje, inmiddels Dropshot gepakt, zou het helpen?
Nee is juist mooiquote:Op zondag 26 december 2021 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn nieuwe motor
Is dat heel slecht ?
Ja, het zijn op zichzelf gewoon bazenalbums, hoewel ik eerlijk gezegd Like Clockwork niet echt geweldig vind.quote:Op zondag 26 december 2021 00:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Prachtig album, maar ze hebben gewoon veel mooiere albums gemaakt. Als de lat zo hoog gelegd wordt, dan valt het voor veel mensen tegen.
Dat zie je ook met Humbug van Arctic Monkeys, dat is misschien wel hun beste album, maar wordt ook lager gewaardeerd.
Gelukkig maarquote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik ben het allemaal weer ongeschonden doorgekomen
Misschien een beetje prive om te delen, maar waarschijnlijk dat ik geen maagd meer benquote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
Ik vind dit lastig te beantwoorden omdat het niet zo'n geweldig jaar was, maar wat ik erg mooi vond was de warmte en liefde die ik ontving toen mijn vader overleden is.quote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2021 00:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Misschien een beetje prive om te delen, maar waarschijnlijk dat ik geen maagd meer ben![]()
Nieuwe jaar kan alleen maar beter dan:)quote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Poeh, dat vind ik oprecht een lastige. Op heel erg veel vlakken gewoon een rotjaar geweest. T positieve is misschien wel dat ik t einde van t jaar heb gehaald. Lichamelijk en mentaal. Volgend jaar zien we wel weer verder.
quote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is nog in de reclame en ik ben eigenlijk best wel benieuwd. Als het maandag nog in de reclame is, ga ik het halen en doe ik van donderdag op vrijdag mee met Inkelen!
Dat vertel je ons pas op dag 2quote:Op zondag 26 december 2021 00:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Misschien een beetje prive om te delen, maar waarschijnlijk dat ik geen maagd meer ben![]()
The Vampyre of Time and Memory is wel het QotSA lied wat ik het vaakst in mn hoofd heb.quote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, het zijn op zichzelf gewoon bazenalbums, hoewel ik eerlijk gezegd Like Clockwork niet echt geweldig vind.
Belangrijkere vraag: was diegene ook leuk?quote:Op zondag 26 december 2021 00:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
https://www.gall.nl/apenshot-geen-70cl-147923.htmlquote:Op zondag 26 december 2021 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmmm ik was ff weg
maar wat is een apenshot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |