Ga je mond spoelen, statistiekenmanquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Erg mooi. Over een paar jaar eruit dus.

Niemand neukt na een kerstdiner.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:43 schreef Zorro het volgende:
Die met die glitterbroek daar he? Dat wordt neuken, dat zie je zo.

Ik denk dat het ik dan ook niet voel.. maar misschien.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geeft niets!Misschien voel je het volgend jaar.

platte kontquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:43 schreef Zorro het volgende:
Die met die glitterbroek daar he? Dat wordt neuken, dat zie je zo.

Matig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:44 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik ook, tot morgenochtend, na dit uur.

Ik heb het drank al klaar staanquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
Waar is het @:Evenstar met zijn Van Inkelen-regels?

Tsja, morgen immers weer een lege quarantaine dag (als ik geen negatieve uitslag krijg dat is).quote:

Die man had dat meteen gezien hierna natuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:45 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn zus draaide dit op haar bruiloft. Ze is gescheiden.

Stef Bos zelf ook.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:45 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn zus draaide dit op haar bruiloft. Ze is gescheiden.

de avond is nog niet omquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Niemand hoeft meer op de bank te slapen

quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:44 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik ook, tot morgenochtend, na dit uur.

Het was allemaal best tragisch. Ik ga geen grapjes over mijn zus makenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die man had dat meteen gezien hierna natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |