ze waren toch al dood?quote:
Waren ze gereincarneerd dan?quote:
Ik heb nog maar een halve fles wijnquote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef Evenstar het volgende:
Van Inkelen regels voor vandaag:
Legendarisch (legende telt ook)
Vrienden
Geweldig
Helden
Bonus:Waltz
Wel goed oplettenen @:Viv zit met thee op de bank, zeg er even wat van jongens.
Ja, daar zeg je wat.quote:
@Viv thee doorspoelen!quote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef Evenstar het volgende:
Vrienden
Geweldig
Helden
Cool! En hij of zij zit nu naast je mee te chatten?quote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef ok01 het volgende:
Ik heb zelf wel een leuke kerstdiner gehad, had voor het eerst m'n (prille) relatie aan m'n moeder voorgesteld wat wel goed ging
quote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef Evenstar het volgende:
Vrienden
Geweldig
Helden
Wat leuk ok01. Fijn dat het goed ging.quote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef ok01 het volgende:
Ik heb zelf wel een leuke kerstdiner gehad, had voor het eerst m'n (prille) relatie aan m'n moeder voorgesteld wat wel goed ging
Dat is altijd spannend! Fijn dat het goed gingquote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef ok01 het volgende:
Roryquote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je wat.
Ik moet opeens aan Rory Gallagher denken. Ook al dood. En in Nederland onbemind. Maar de Bankzitters staan wel in de T2000
gelukkig maar!quote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
De kou viel mee. Weinig wind tussen de huizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |