SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Niemand de deur uit! Waar is mijn zeis gebleven?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik dacht dat je een Anta Flu om je nek hadquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:19 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand de deur uit! Waar is mijn zeis gebleven?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Engquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:19 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand de deur uit! Waar is mijn zeis gebleven?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Slaap liedjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zit hier ook al te gapen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaaaaaquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:37 schreef mazaru het volgende:
Iedereen een leuke eerste kerstdag gehad?![]()
![]()
Lekker rustig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:37 schreef mazaru het volgende:
Iedereen een leuke eerste kerstdag gehad?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en wat vond lupootje daarvanquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
Weer lekker op de Lupo gescholdenIk heb het recht om te bepalen!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik laat het steeds uitvallen als ik achteruit ga inparkeren, die koppeling is ook beetje gaarquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en wat vond lupootje daarvan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: