Sorry, ik dacht even dat dit het banjomeldtopic wasquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sst. Banjo's mogen hier NIET besproken worden.
He @Viv! Breng mij ook eens bier!quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:53 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks voor brengen @:Viv
Oh, Susanna.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sst. Banjo's mogen hier NIET besproken worden.
Goed dat er fotobewijs is dat ik heus wel een drankje regel ooit.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:53 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks voor brengen @:Viv
https://en.wikipedia.org/(...)r_inspired_by_othersquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Led Zeppelin.... alles gejat van Greta van Fleet
Ik zal het niet tegen Hugo zeggen!quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker, met (iets teveel) familie een toffe middag/avond gehad
Ken je F is for Family?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Led Zeppelin.... alles gejat van Greta van Fleet
Maar David Bowie was toch niet zwart?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:55 schreef Berkery het volgende:
Ik heb ook een Black Dog gehad, die heette Bowie
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zal het niet tegen Hugo zeggen!
Kom maar halen! Like seriously, allemaal bier en sterke drank hier, en nog maar een paar dagen om het weg te werken. Iets met geen afscheidsfeest kunnen geven vanwege corona.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
He @:viv! Breng mij ook eens bier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |