vroegah was er nog Willyquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Dordrecht moet het doen met Nielson, dus dat is ook niet echt een alternatief
Zo'n zeiklied waar ziekenhuispersoneel over de hele wereld samen een dansje op deed tegen corona of zo.quote:
Au.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Dordrecht moet het doen met Nielson, dus dat is ook niet echt een alternatief
Dit vat het mooi samenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:05 schreef Viv het volgende:
[..]
Zo'n zeiklied waar ziekenhuispersoneel over de hele wereld samen een dansje op deed tegen corona of zo.
Prachtig dialectlied! In dit topic las ik er vorig jaar wat over, dacht ik. Iedereen vond het mooi.quote:
Ja want dansen helpt ook echt om de ziekte te bestrijden....quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:05 schreef Viv het volgende:
[..]
Zo'n zeiklied waar ziekenhuispersoneel over de hele wereld samen een dansje op deed tegen corona of zo.
Ik zou uit protest tegen de slagzin bij de McDonalds bestellen en mijn wrapper op het strand achterlaten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De slagzin van het vuilbedrijf hier vroeger was: Houd Den Helder Helder.
Mexiiiiiiiquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie zijn weer druk bezig met posten allen.
Ja, die had ik al eerder genoemd. Goed dat die cultheld niet vergeten wordtquote:
Die is er nooit zo vroegquote:
Wereld seriequote:
was ik vast afwezigquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Prachtig dialectlied! In dit topic las ik er vorig jaar wat over, dacht ik. Iedereen vond het mooi.
Dat wist ik echt niet, tof!quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Leuk feitje: deze gast heeft ook de liedjes van Mulan gecomponeerd
Ik heb niet meegedaan!quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:05 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee, geloof niet dat @essnhills al gesignaleerd is, misschien als we haar maar vaak genoeg taggenquote:
Die komt meestal pas na kerst aankakkenquote:
@essnhills bedoel je?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, geloof niet dat @:essnhills al gesignaleerd is, misschien als we haar maar vaak genoeg taggen
Merry Christmas, mr. Lawrence?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:05 schreef tong80 het volgende:
Nightporter toevallig vandaag nog gedraaid. Mooie man ook en vergeet Ruigi Sakahmoto niet.
Nummertje trekken ?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik heb niet meegedaan!
KUT NUMMER
Dat was toendertijd prima, het afval werd toch op zee gedumpt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou uit protest tegen de slagzin bij de McDonalds bestellen en mijn wrapper op het strand achterlaten.
was jaren terug ook een redelijk vaste KSC bewoonsterquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt meestal pas na kerst aankakken
Yep. Mooie clip ook.quote:
Goed zo!quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:09 schreef Evenstar het volgende:
Oh, refrein klinkt wel bekend opeens.
Zou @essnhills dit liedje kennen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ik bedoel inderdaad @:Essnhills
Goed dat ze nog niet vergeten zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:09 schreef Berkery het volgende:
Sandy Coast was een Nederlandse beatgroep uit Voorburg die vooral eind jaren zestig en begin jaren zeventig populair was. Haar bekendste hits waren True love that's a wonder uit 1971 en The eyes of Jenny uit 1981. De leadzanger van de groep was Hans Vermeulen.
Haha Ja Mighty Boosh is ook echt een serie waar je aan moet wennen...quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met de Mighty Boosh.
Wat vind je ervan dat Noel nou the Great British Bake-off presenteert?
Leuk trouwens dat we elkaar 51 weken niet kunnen spreken en dan doorgaan alsof heel 2001 niet heeft bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |