Stiekem wel, geen verplichtingen want COVID-19, dus lekker thuis & bier.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:49 schreef PippenScottie het volgende:
Maare, hebben we een beetje een leuke Eerste Kerstdag gehad?
Oei, dan is er toch niet iets helemaal goed gegaan tijdens de opvoedingquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn neefje van twaalf. True story
Nee nee dat zie je helemaal fout, dit is die ene die langzaam begint en daarna met snel banjo spel verder gaat.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee die was straks.
Dit is die van Mumford & Sons dat langzaam begint, en daarna met snel banjo-spel verder gaat.
ok, er zijn rapnummers die ik wel wat vind, maar dat is 5%. De rest vind IK bagger. Feel free to like itquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
een heel genre diskwalificeren is gewoon kinderachtig vind ik.
Mijn zusje en zwager vinden dit ook leuk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oei, dan is er toch niet iets helemaal goed gegaan tijdens de opvoeding
Ik heb ze ooit op PP live gezien en toen haakte ik definitief af, terwijl ik dat eerste album best oke vond.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oei, dan is er toch niet iets helemaal goed gegaan tijdens de opvoeding
Ik haal de 5% niet. En dat is serieus, niet als overdrijving. 1% is al een uitdaging.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ok, er zijn rapnummers die ik wel wat vind, maar dat is 5%. De rest vind IK bagger. Feel free to like it
zeker, met (iets teveel) familie een toffe middag/avond gehadquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:49 schreef PippenScottie het volgende:
Maare, hebben we een beetje een leuke Eerste Kerstdag gehad?
Goed bezig. Hopelijk niet te veel last van de Coronaquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Stiekem wel, geen verplichtingen want COVID-19, dus lekker thuis & bier.
Sst. Banjo's mogen hier NIET besproken worden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:52 schreef Fred_B het volgende:
Op zo’n moment mis je banjo-virtuoos Willy Batenburg.
Nooit live gezienquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit op PP live gezien en toen haakte ik definitief af, terwijl ik dat eerste album best oke vond.
Dat is ook prima toch? Ik heb weinig met country, maar er zijn zeker liedjes die de uitzondering vormen. Maar dan zeg ik niet dat Country niets is.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ok, er zijn rapnummers die ik wel wat vind, maar dat is 5%. De rest vind IK bagger. Feel free to like it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |