Ze wou toch geen geld?quote:Op zondag 26 december 2021 16:16 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Zou er achter de schermen nog wat gebeuren tussen Borsato en de familie? Als hij ze een miljoen geeft ofzo, is hij er toch wel van af?
En dan te bedenken dat Guido de hoofdredacteur van de Story in shownieuws zitquote:
Dat is hier al vaker duidelijk gemaakt maar helaas zonder succesquote:
Je kan mijn kloten kussenquote:Op zondag 26 december 2021 19:40 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Misschien verandert ze van de gedachten voor een bedrag van zeven cijfers.
Nou ja, toen bekend werd dat een vrouw aangifte zou gaan doen riepen veel mensen dat ze dat waarschijnlijk voor het geld deed. Dus die vrouw is op die manier natuurlijk wel bijna gedwongen om te zeggen dat ze geen geld zou eisen…quote:Op zondag 26 december 2021 18:56 schreef Lievert het volgende:
[..]
Dat is hier al vaker duidelijk gemaakt maar helaas zonder succes
Dat kontje op die fotoquote:Op maandag 27 december 2021 01:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
ZIEN: Zo vieren de Borsato's kerst![]()
![]()
![]()
https://www.shownieuws.nl(...)en-de-borsatos-kerst
Pa en ma ff niet in beeld![]()
OH DEAR, THE HORROR!quote:Op zondag 26 december 2021 10:26 schreef Mylene het volgende:
Spraakmakende coverstory over de zanger: ‘Ook oud-crewlid beschuldigt hem’, is op de voorpagina te lezen. Deze dame in kwestie, een filmmaakster, is bereid om tegen Marco te getuigen.
Nare ervaring
Volgens de filmmaakster, waarvan de identiteit bekend is bij Story, heeft Marco zich achttien jaar geleden al schuldig gemaakt aan ongewenste intimiteiten. “Ik heb in 2003 als crewlid samen met Marco Borsato op diverse filmsets van zijn videoclips voor het album Zien gewerkt. Ik was toen net volwassen en heb helaas ook een nare ervaring met Marco gehad.”
Het was voor haar ‘geen groot trauma’. “Maar Marco zat aan me op een manier die niet juist is als je met iemand werkt. Ik was gewoon een meisje, maar Marco Borsato was toen al Marco Borsato.”
Hand op bil
Wat is er precies gebeurd? “Marco en ik waren alleen in een kamer en keken samen naar videobeelden, daar was verder niemand bij. Toen hij naast me stond, legde hij zijn hand op mijn bil. Het was heel ongemakkelijk. Ik heb dat naderhand nooit meer meegemaakt.
https://www.mediacourant.(...)-tegen-hem-getuigen/
vertel dit om eventuele slachtoffers en het 22-jarige meisje te ondersteunen. (…) Ik ben bereid dit onder ede te verklaren en als getuige in de rechtszaak te treden.
Er staat juist in de post die jij hier quote dat deze mevrouw "geen groot trauma" ervoer maar dat ze hierover een verklaring af zou willen leggen om het slachtoffer te steunen.quote:Op maandag 27 december 2021 05:19 schreef Za het volgende:
[..]
OH DEAR, THE HORROR!
18 jaar geleden legde hij zijn hand op mijn bil, ik ben bereid dit onder ede te verklaren voor de andere slachtoffers.
Serieus meis? Dit hand op bil trauma al die jaren moeten dragen, ongelooflijk.
Ik hoop dat de familie Borsato een fijne kerst had, ondanks al het gekonkel!
Broer en zus?quote:Op maandag 27 december 2021 01:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
ZIEN: Zo vieren de Borsato's kerst![]()
![]()
![]()
https://www.shownieuws.nl(...)en-de-borsatos-kerst
Pa en ma ff niet in beeld![]()
Mag wel gezegd worden dat het zwien luchtgitaar speelt…😅quote:Op maandag 27 december 2021 13:32 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Dat Borsato zich op het terrein van de huwelijksmoraal gedraagt als een strontvarken is al sinds jaar en dag bekend. Tot blijven armen van geest de concerten bezoeken waarop dit varken door anderen geschreven teksten zingt op door anderen geschreven muziek.
Foto's maken is ook goedquote:Op maandag 27 december 2021 14:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nou ga ik zo ff naar de AH
[poll=3311]
Idd.quote:Op maandag 27 december 2021 09:27 schreef Idisrom het volgende:
".. maar Marco Borsato was in 2003 al Marco Borsato".
Dat lijkt mij een goede reden om tegen hem te getuigen.
Account aanmaken op tijdschrift.nlquote:Op maandag 27 december 2021 15:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Uitverkocht![]()
Zowel ah als kiosk
Ff verder zoeken nu
quote:Op maandag 27 december 2021 15:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Uitverkocht![]()
Zowel ah als kiosk
Ff verder zoeken nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |