Klopt, van kwantummechanica heb ik bijvoorbeeld ook geen kaas gegeten. Ik zal je voortaan ook daarover even raadplegen en misschien kun je dan je hypothesen ook onderbouwen met ijzersterke bewijsvoering, zoals je al bewezen hebt te kunnen.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij snapt wel meer niet, ik zei dus zoals je kon lezen, dat meerdere sterren van dat rare gedrag vertonen. Overdadig knuffelen en verwachten dat iedereen dat fijn vind of verwachten dat iedereen 24/7 voor je klaar staat. Dit deed ik dus met uitleg en onderbouwing.
Had ook het voorbeeld van de Hazesclan kunnen pakken, die zijn er namelijk zelf ook van overtuigd dat heel Nederland ze geweldig vindt.
Met een beetje mazzel krijgen we natuurlijk een fantastische beerput cadeau, met dubieuze kanttekeningen bij Ewbank en John de Mol en liefst ook iets pikants met betrekking tot de rol van Leontien.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:32 schreef Tengano het volgende:
Ik vraag me eerder af in hoeverre John de Mol op de hoogte was van een en ander, en of hij het programma ondanks alles gewoon door liet gaan vanwege de financieele belangen die er mee gemoeid waren. Zoals je dat in feite ook een beetje? bij de Meilandjes ziet. Business is business zeg maar en dat heeft nou eenmaal prio 1.
Het wordt steeds duidelijker dat meerdere mensen op de hoogte waren van de toestanden. En het lijkt me in dat geval, zo goed als onmogelijk, dat dat John de Mol allemaal zou zijn ontgaan. En die eerste Shownieuws uitzending (van John) leek ook meer op een rookgordijn actie waarin de zaak meer werd afgedaan als allemaal onzin, ipv de wil om openheid van zaken te geven. Wat eigenijk volledig in het verlengde ligt om de zaak bewust te verdoezelen.
Pwtish is heul niet keurig!quote:Op woensdag 29 december 2021 18:46 schreef Tengano het volgende:
Ik heb het trouwens nog veel sterker meegemaakt. Patricia, ook zo'n keurige BN'er zou je denkendie mij midden in de nacht om 3:00 even belt om haar even onder te komen onder swaffelen.
Moet je nagaan. 3:00 in de morgen!!!
Iedere vogel zingt zoals hij gebekt is.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kijk dit soort programma's niet
Jij zou jezelf misschien eens anders uit kunnen drukken.
Je maakt bijna elk van je posts ranzig.
We zitten hier niet in NWS waar je eigenhandig al genoeg topics
hebt verkloot.
De Mol heeft wel het imago van een controlfreak. Die zal echt wel hebben geweten wat er allemaal speelt bij zijn producties.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:32 schreef Tengano het volgende:
Ik vraag me eerder af in hoeverre John de Mol op de hoogte was van een en ander, en of hij het programma ondanks alles gewoon door liet gaan vanwege de financieele belangen die er mee gemoeid waren. Zoals je dat in feite ook een beetje? bij de Meilandjes ziet. Business is business zeg maar en dat heeft nou eenmaal prio 1.
Het wordt steeds duidelijker dat meerdere mensen op de hoogte waren van de toestanden. En het lijkt me in dat geval, zo goed als onmogelijk, dat dat John de Mol allemaal zou zijn ontgaan. En die eerste Shownieuws uitzending (van John) leek ook meer op een rookgordijn actie waarin de zaak meer werd afgedaan als allemaal onzin, ipv de wil om openheid van zaken te geven. Wat eigenijk volledig in het verlengde ligt om de zaak bewust te verdoezelen.
Niet eens een flesje ochtendurine?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:46 schreef Tengano het volgende:
Ik heb het trouwens nog veel sterker meegemaakt. Patricia, ook zo'n keurige BN'er zou je denkendie mij midden in de nacht om 3:00 even belt om haar even onder te komen swaffelen.
Moet je nagaan... 3:00 in de morgen!!!
En wat dacht je van de uitzending van half8 van Johnny Junior een tijdje terug? Helemaal in het teken van The Voice en hoe leuk en goed het allemaal was.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:32 schreef Tengano het volgende:
Ja met Ben Saunders. Sloeg helemaal nergens op.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:23 schreef praadje het volgende:
[..]
En wat dacht je van de uitzending van half8 van Johnny Junior een tijdje terug? Helemaal in het teken van The Voice en hoe leuk en goed het allemaal was.
Die slaat juist overal opquote:Op woensdag 29 december 2021 19:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja met Ben Saunders. Sloeg helemaal nergens op.
Lekker figuur ook inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 29-12-2021 23:51:47 ]
Nou het is wel zo dat hij op dat moment allang wist wat er speelde en hoe hij het spel wilde spelen. En dus ook hoe hij over wilde komen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:25 schreef Ole het volgende:
Nu gaan we wel op alle slakken zout leggen natuurlijk![]()
Maar dat mag want SHO
hij is echt zo zielig!!!quote:Op woensdag 29 december 2021 21:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou het is wel zo dat hij op dat moment allang wist wat er speelde en hoe hij het spel wilde spelen. En dus ook hoe hij over wilde komen.
Als de zielige gevoelige man die allerlei dramatische zaken over zich afgeroepen heeft is overkomen.
En de heftig meelevende “coach” spelen…quote:Op woensdag 29 december 2021 15:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Hij waant zich onaantastbaar. Hij komt er mee weg, omdat hij er al 25 jaar mee weg komt. Zijn methode is heel geslepen. Het begint met een omhelzing, een kus, een hand op de arm, een hand op de buik. Steeds een stapje verder.
Nauwelijks waarneembaar passeert hij de grens die voor hem geen grens is. De hand ligt op de rug, meelevend. Even later ligt zijn hand op haar bil, lief. Hij streelt haar been, betrokken. Hij betast haar borsten, onopzettelijk. Hij wrijft, hij aait, hij knuffelt. Speelt de lieve begrijpende man, de vaderfiguur.
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:22 schreef Tengano het volgende:
Voor mensen die dit wellicht gemist hebben; Een interessant interview met Marco. Uitgezonden in Belgie op 9 november van dit jaar. Vorige maand dus. Interviewer: Eric Goens. Staat ook een link op de fansite zie ik net. Zitten ook wel herkenbare comments bij.
Kijk vanaf het begin en let goed op hoe Marco's spraakzaamheid en word salad op 5:00 toch enigzins verandert...![]()
Sterker nog, hij komt zelfs even niet meer uit zijn woorden.
PS: de nieuwe Roddelpraat is uit, maar daar zit jammergenoeg niks over Marco bij wat ik zo even snel zag.Tja tja, das macro he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast de snelweg na het faillissement en hup in bed met Iris. Terwijl Leontine thuis de champagne opentrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |