Nederland...quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Giel noemde net Diana Ross. Staat gewoon niet meer in de lijst.
quote:
Eentje van de Lidl.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Iemand hier nog tips voor een goede fles rode wijn voor tijdens de gourmet?
quote:
dank, die zocht ik nogquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:17 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat album 'diana' staat hier wel in (mijn ouder's) platenkast. Heerlijk album. Wederom Nile Rodgers die het aan elkaar heeft gefabriceerd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Wel aanwezig in de Peaceman top 1000!
Staat al een jaar of tien in mijn bookmarks denk ik.quote:
Reflections vind ik een heerlijk nummerquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat album 'diana' staat hier wel in (mijn ouder's) platenkast. Heerlijk album. Wederom Nile Rodgers die het aan elkaar heeft gefabriceerd.
In Tivoli gezien. Alsof ik gras zag groeien. Wat een bagger.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
Ik geloof toch maar dat ik voor the black keys
Tivioliquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Tivoli gezien. Alsof ik gras zag groeien. Wat een bagger.
Oh. Dit klinkt lekker.
Ik heb er zeker meer dan 10 jaar niks aan gedaan. Behalve een keer van webhost veranderd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat al een jaar of tien in mijn bookmarks denk ik.
Die heeft een lekker outro, of solo ofzo.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:20 schreef Evenstar het volgende:
Ow! Ik heb toch wel op The Black Keys gestemd
Little Black Submarines
Nee dat was Alicia Keys. Al was die dan ook weer black.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Tivoli gezien. Alsof ik gras zag groeien. Wat een bagger.
Oh. Dit klinkt lekker.
Omdat ik hun moeder nam en ze te jong waren.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Bij dat concert stond ik op de tweede rij, om me heen alleen maar gillende 16-jarige meiden met hun moeder.
Later nog aangeklaagdquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Bij dat concert stond ik op de tweede rij, om me heen alleen maar gillende 16-jarige meiden met hun moeder.
Ik weet dat het ongeveer 35 voor Elvis.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:22 schreef MTheBassman het volgende:
Ik geloof dat het straks kwart voor elvis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |