Haar Live Lounge cover van Collins' classic vind ik echt briljant. Die wel eens gehoord?quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Coming in the air tonight, oh Lorde
Bijna nog naar Fat Freddy's Drop concert geweest daar, maar mijn ouders wilden niet. En AC/DC, maar mijn moeder wilde niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Much jealous.
Geweldig muziekland wel Nieuw-Zeeland.
was dat maar waar, dan misten er niet zoveel nummersquote:
Fat Freddy's Dropquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bijna nog naar Fat Freddy's Drop concert geweest daar, maar mijn ouders wilden niet. En AC/DC, maar mijn moeder wilde niet.
Of er stond nog 1000 nummers aan bagger extra inquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
was dat maar waar, dan misten er niet zoveel nummers
Maar dan zou er ook weer net zoveel brol bijkomen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
was dat maar waar, dan misten er niet zoveel nummers
Haus Am See moet nog komenquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:41 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat ik Home By The Sea heb gemist
Nu ben ik woest.
tijd dat je het land uitgezet wordtquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:41 schreef Evenstar het volgende:
Kom er net achter dat ik niet eens op The Black Keys heb gestemd dit jaarfaal
Deze 3000?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |