True factquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:24 schreef peaceman het volgende:
Beste nummers van Pulp ontbreken in de lijst
als ik haar tegen zou komen, zou ik haar straal voorbij lopen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vind je Lorde mooi? Allemachtig, jouw smaak is echt diametraal tegengesteld aan de mijne.
Staat in m'n overall top 10 artiestenquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vind je Lorde mooi? Allemachtig, jouw smaak is echt diametraal tegengesteld aan de mijne.
Had het uiteraard over de muziekquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ik haar tegen zou komen, zou ik haar straal voorbij lopen.
Post ik deze alvastquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dan post ik deze nu alvast maar:
[ afbeelding ]
Die had ik ook al klaar staanquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Post ik deze alvast
[ afbeelding ]
Gretzl en ik zitten ook altijd mijlenver van elkaar qua muzieksmaak. Hij is meer van de zuchtmeisjesquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Razzmatazz ontbreekt helaas iddquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:24 schreef peaceman het volgende:
Beste nummers van Pulp ontbreken in de lijst
Nee, moet eerst nog naar huis rijdenquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:26 schreef peaceman het volgende:
Iedereen zijn drank al klaarstaan voor vannacht?
En saus park natuurlijkquote:
Mn fles Bunnahabhain zit nog half volquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:26 schreef peaceman het volgende:
Iedereen zijn drank al klaarstaan voor vannacht?
Als ik haar zou horen, zou ik behalve bij Royals geen idee hebben dat het lorde isquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Had het uiteraard over de muziek
quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Post ik deze alvast
[ afbeelding ]
Gezondheid.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mn fles Bunnahabhain zit nog half vol
Heb nu pas door dat Gretzl een hij is.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gretzl en ik zitten ook altijd mijlenver van elkaar qua muzieksmaak. Hij is meer van de zuchtmeisjes
Wat was jouw stemlijstje? Denk dat m'n smaak wel wat overeenkomt met jouquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Staat in m'n overall top 10 artiesten![]()
Ik heb een grote zwak voor excentrieke popzangeressen en luister vooral naar artiesten die ik ook nog live kan aanschouwen (m.a.w. hun grootste successen relatief recent hebben gehad)
JIj luistert vooral naar oudere muziek?
Origineel van Quincy Jones is ook zeer lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Razzmatazz ontbreekt helaas idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |