ah vuuwerk.. daar is de R al uitgeknald...quote:
Jägerbombs!quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ow ja, heb wel veel cola nogen Red Bull (goed te doen met Jagermeister)
heb daar echt een vreselijke kater van gekregen een keertjequote:
Heb twee weken terug een opwindklok opgewonden, en hij loopt nog steeds. Begin bijna te denken ik oneindige energie heb ontdekt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah vuuwerk.. daar is de R al uitgeknald...
Kain en Abel? Kain vermoord Abel. Eva was hun moeder.. iets met de bijbel..quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die van Onderweg?
Snap de referentie niet, sorry![]()
Dan moet je ook wel echt het glas in het glas laten vallen.quote:
dit gaat niet helemaal goedquote:
Nog bedankt voor het vragen hequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet iemand de burgerlijke stand van Emmily? Ik vraag dit voor een vriend.
Ook altijd zo fijn, een van mn vaste kroegen hier in de stad heeft zo'n bord met een krokodil met kiespijn erop, en dan 10 shotjes erbij, elke keer als ie dichtklapt ben je de lul.....quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb daar echt een vreselijke kater van gekregen een keertje
NOOOO YASHAAAAAAA NOOOOOO, THIS IS NOT RIGHTquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga es even actief aanhaken hier. En dan is dit de eerste post die ik zie
![]()
Nobelprijs voor het grijpen..quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb twee weken terug een opwindklok opgewonden, en hij loopt nog steeds. Begin bijna te denken ik oneindige energie heb ontdekt.
Opwindend!!quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Heb twee weken terug een opwindklok opgewonden,
Totoquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
NOOOO YASHAAAAAAA NOOOOOO, THIS IS NOT RIGHT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |