Weinig van meegekregen dit jaar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
in herstel, glazen huis was best leuk
godver, weer verkeerd gespeldquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hard Rock Hallelujah vind ik ook wel een goeie.
dat laatste geldt voor de meesten van ons hier denk ik en dat is ook prima aangezien de meesten van ons niet tot de doelgroep horenquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Weinig van meegekregen dit jaar.
Maar dat komt mischien ook omdat ik uberhaupt 3FM al jaren een stuk minder volg.
Het zou alleen net iets fijner zijn als ze niet zo pushen. Nu doet iedere radiostation dat wel een beetje, maar bij 3FM zijn ze wel koning dingen door je strot drukken en dan net doen alsof alle luisteraars het zo graag willen horen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
in herstel, glazen huis was best leuk
Ik luister dus laatst de Arrow Classic 500. Een uurtje terwijl ik terugreed van mijn werk. Dat kon toen nog, naar kantoor gaan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:10 schreef Berkery het volgende:
Staat er eigenlijk wel Peter Gabriel Genesis in de lijst?
Tbh, ik kan echt helemaal niets met Peter Gabriel-era Genesis om dezelfde reden 😬quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik luister dus laatst de Arrow Classic 500. Een uurtje terwijl ik terugreed van mijn werk. Dat kon toen nog, naar kantoor gaan.
Draaiden ze net Supper’s ready en toen heb ik een uur naar pretentieus Genesis gejengel moeten luisteren.
Dus, ik ben blij dat er behalve Fifth of Firth niets instaat
ach die vind ik maar matigjesquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:14 schreef MTheBassman het volgende:
originele van fleetwood mac is beter.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:14 schreef MTheBassman het volgende:
originele van fleetwood mac is beter.
QFTquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Fleetwood Mac is beter
Oh, ik heb vandaag al Yes moeten doorstaan, dat is voorlopig genoeg progrock voor mijquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik luister dus laatst de Arrow Classic 500. Een uurtje terwijl ik terugreed van mijn werk. Dat kon toen nog, naar kantoor gaan.
Draaiden ze net Supper’s ready en toen heb ik een uur naar pretentieus Genesis gejengel moeten luisteren.
Dus, ik ben blij dat er behalve Fifth of Firth niets instaat
Live wel jaquote:
Hier in de buurt, al de hele week/maand.quote:
Abel was nog wat eerder...quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:14 schreef Isorden het volgende:
Eva is wel echt veel te vroeg overleden.
wat is vuuwerk dan?quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier in de buurt, al de hele week/maand.
Heb ook nog wel wat ouwe meuk staan, en heb cola. Mengen kan altijd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nog even aan de koffie hier. Zo wat bier pakken en dan om 0:00 van Inkelen met .... ja dat moet ik nog even uitzoeken. Nog aardig wat half volle flessen die op moeten
Haastig getypt vuurwerk.quote:
Ow ja, heb wel veel cola nogquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ook nog wel wat ouwe meuk staan, en heb cola. Mengen kan altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |