En stiekem vind ik die beter....quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:07 schreef Isorden het volgende:
Toch was de versie van Seal de 1e die ik kende dankzij Space Jam![]()
Plaatjes plaatsen lukt ineens niet meer. Zal eens kijken wat ik fout doe.quote:
3FM:quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Royals is het enige nummer van haar wat echt een grote mainstreamhit is geweest. Ja, ze heeft meer gemaakt dat succes heeft gehad, maar niets dat zo succesvol was als Royals en op grote radiostations werd gedraaid.
Geloof dat zelfs Steve Miller het een prima versie vindquote:
Ik ook. Zonder dat stiekem te vindenquote:
Hoe gaat het eigenlijk met die andere dude van space Jam? R Kelly? Hoor je weinig meer vanquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:07 schreef Isorden het volgende:
Toch was de versie van Seal de 1e die ik kende dankzij Space Jam![]()
Ah phew, dacht even dat t vloeken in den kerk was.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook. Zonder dat stiekem te vinden
Ja, maar dat is 3FM.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3FM:
Aantal keer on-air Artiest Titel
801 Lorde Royals
645 Lorde Green Light
467 Lorde Team
232 Lorde Tennis Court (Flume Remix Edit)
128 Lorde Solar Power
3FM = behoorlijk afgegleden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is 3FM.
3FM != Radio 2.
Royals was wel haar enige Top 20-hit. Als die al in deze regionen staat, is het logisch dat de rest niet zo snel in aanmerking komt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3FM:
Aantal keer on-air Artiest Titel
801 Lorde Royals
645 Lorde Green Light
467 Lorde Team
232 Lorde Tennis Court (Flume Remix Edit)
128 Lorde Solar Power
Yep, Firth of Fifth.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:10 schreef Berkery het volgende:
Staat er eigenlijk wel Peter Gabriel Genesis in de lijst?
in herstel, glazen huis was best leukquote:
Hard Rock Hallelujah vind ik ook wel een goeie.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:11 schreef MTheBassman het volgende:
ik moet wel eerlijk bekennen dat ik van Lordie ook echt alleen Royals ken
Nog even aan de koffie hier. Zo wat bier pakken en dan om 0:00 van Inkelen met .... ja dat moet ik nog even uitzoeken. Nog aardig wat half volle flessen die op moetenquote:
En Ekstra weekend, zoals eerder besproken, was legendarisch!quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
in herstel, glazen huis was best leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |