SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat wel lukken denk ikhee die gebruik ik als tosti-ijzer / elektrische BBQ. Gourmetten is met pannetjes en zo toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
hoeft nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee die gebruik ik als tosti-ijzer / elektrische BBQ. Gourmetten is met pannetjes en zo toch??
Mijn ervaring is dit: Bij bourgondiërs is het meestal met pannetjes, bij de rest gewoon zo snel mogelijk al het vlees er doorheen jassen op een grilplaatquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeft niet
ik ken gourmetten als steengrill, met grill plaat en met pannetjes
Haha kijk ik ben een bourgondiër mamquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dit: Bij bourgondiërs is het meestal met pannetjes, bij de rest gewoon zo snel mogelijk al het vlees er doorheen jassen op een grilplaat
Brrrquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
even vinger in de keel en je kan weer door
Ik at vroeger al broodjes met als beleg cocktailsausquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gadver joh ben je zwanger of zo
dat wel, maar is wel effectiefquote:
tis hier behoorlijk warmquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
bwuuh koud. Komt van het lange stilzitten denk ik. Goed dat ik vandaag zo druk geweest ben in huis![]()
Maar nu dekentje aan hoor
geen zin om eitjes te koken anders had ik wat eitjes voor op brood, nu brood met beetje saus (nee niet volsmerenquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik at vroeger al broodjes met als beleg cocktailsausMaar alleen wanneer m'n moeder het niet zag natuurlijk
quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik at vroeger al broodjes met als beleg cocktailsausMaar alleen wanneer m'n moeder het niet zag natuurlijk
Leuk! Heb ook wel eens in mijn eentje gegourmet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:41 schreef mschol het volgende:
nu halve ding vol met ui en paprika en wat rauwe champignon erbij (gebakken vind ik helemaal niet zo lekker)
mja ik vind het beetje bij kerst horen en vind het ook gewoon lekker (en kan dan echt een hele tijd rustig bakken)quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! Heb ook wel eens in mijn eentje gegourmet.
ik mag hopen dat er bij jou een hoop geklep bij isquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat domme gezit en gevreet, ben er nu alweer klaar mee.
Weet ik niet. Maar zo gaat het zeker foutquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Wat is er eigenlijk met het topicnummer gebeurd?
Vuurwerk? Een week te vroegquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
echt de meest bizarre vuurwerkbommen gaan hier af momenteel. Hoop toch echt dat er een paar van die debilio's bij omkomen
Ja pff en veel kinderen, geklep, stoeien met neefjes, vuurwerk, teveel eten, teveel wijn, lachen ruzie weer lachen, allemaal ineens op de mobiel, allemaal ineens vuur maken buiten, donderse troep en volgas naar huis.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mag hopen dat er bij jou een hoop geklep bij is
ja joh al weken. Eigenlijk sinds half november al. Paar weken geleden nog eentje van iets te dichtbij meegemaakt in de stadquote:
Ik herinner me nog de kerst met de hele familie vroeger: neefjes, nichtjes, 12 ooms en tantes, opa, oma.. en dan altijd een ruzie die uitbrak zodra het onderwerp politiek op tafel kwamquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja pff en veel kinderen, geklep, stoeien met neefjes, vuurwerk, teveel eten, teveel wijn, lachen ruzie weer lachen, allemaal ineens op de mobiel, allemaal ineens vuur maken buiten, donderse troep en volgas naar huis.
Ben je boos?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja joh al weken. Eigenlijk sinds half november al. Paar weken geleden nog eentje van iets te dichtbij meegemaakt in de stadkutvolk
steek er maar een paar in je kontquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je boos?
Ik heb ook Cobra’s 6
Dat is voor tokkies toch?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je boos?
Ik heb ook Cobra’s 6
Ja ik doe er ook niks mee.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is voor tokkies toch?
Water is natquote:
Wtfquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar heb ze wel. Preventief, want was vorig jaar bij mijn zwager en die heeft een psychopatisch buurman en die zat de hele tijd van die patronen af te schieten voor hun raam. Denk dan heb ik iig zwaarder geschut.
Had je voor een groot gezin besteld deze keer?quote:
Nee zelfde als altijdquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je voor een groot gezin besteld deze keer?
Toch teveel toastjes op vanmiddag danquote:
Had zoveel trek juistquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch teveel toastjes op vanmiddag dan
En dat met kerstquote:
Jongens, bal d'r account is gehacktquote:
Ik wil ook wat snacken, maar ik zit nog steeds veel te volquote:
had ze als haar wachtwoord maar niet Snackbar2020 moeten nemenquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jongens, bal d'r account is gehackt
wilde alleen maar gedag zeggenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Komt er op het perron weer net een of ander half gaar wijf een praatje aanknopen
Ik ben ergens anders gaan staan en toen begon ze te bellen. Zo’n dwangmatige babbelaar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
l
[..]
wilde alleen maar gedag zeggen
En nu heb je een foldertje van de Jehova's Getuigen in je hand?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Komt er op het perron weer net een of ander half gaar wijf een praatje aanknopen
moest ik wilde alleen maar gedag zeggen zijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ergens anders gaan staan en toen begon ze te bellen. Zo’n dwangmatige babbelaar.
ik ben die oorwatjes voor geluid aan et proberen. wat een gedoe is dat zeg. Eerst zon wattenlaagje proberen te verwijderen en dankneden en nu plakt allesquote:
HIJ LUISTERT NIET HIJ LUISTERT NIET HIJ LUISTERT NIEEEEEEEEEEETquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moest ik wilde alleen maar gedag zeggen zijn
Nee, wel een tupperwarepakket aangeschaft.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu heb je een foldertje van de Jehova's Getuigen in je hand?
Dit was geen snackquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moest ik wilde alleen maar gedag zeggen zijn
geen abonnement op reservelichaamsdelen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, wel een tupperwarepakket aangeschaft.
Ik heb me eens een paar van die dingen laten ingieten bij een audicien. Die zitten toch het bestequote:Op zaterdag 25 december 2021 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben die oorwatjes voor geluid aan et proberen. wat een gedoe is dat zeg. Eerst zon wattenlaagje proberen te verwijderen en dankneden en nu plakt alles
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben die oorwatjes voor geluid aan et proberen. wat een gedoe is dat zeg. Eerst zon wattenlaagje proberen te verwijderen en dankneden en nu plakt alles
slaap je er mee?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb me eens een paar van die dingen laten ingieten bij een audicien. Die zitten toch het beste
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
mijn rechteroor zit het eensoort van maar links lukt niet
Soms. Als ik op reis ben met travelmaat die (ook) snurkt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
slaap je er mee?
Zal wel wat hebben gekost?
Gewoon een complete kapsalon?quote:
werkt het zelfs tegen snurken?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms. Als ik op reis ben met travelmaat die (ook) snurkt.
Ja was 90 euro.
Eentje die half is aangevreten en daarna achtergelaten in de snackbar?quote:
Nou ja niet zo perfect als ik hoopte. Maar wel aardig. Dezer dagen doe ik ze ook in als ik in de stad ga wandelen. Tegen de mortierbommen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
werkt het zelfs tegen snurken?
Zo zag ze er wel uit.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eentje die half is aangevreten en daarna achtergelaten in de snackbar?
Wil je niet liever muziek luisteren onder weg?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet zo perfect als ik hoopte. Maar wel aardig. Dezer dagen doe ik ze ook in als ik in de stad ga wandelen. Tegen de mortierbommen.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Vent twee rijen voor me zit zwaar te steunen
Plakwatjes.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoor je niet?
gatver wat plakken die watjes
Oh dat doen ze niet. Dit zijn puur dempers.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je niet liever muziek luisteren onder weg?
nee dat weet ik maar heb je niet liever dan gewoon muziek?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat doen ze niet. Dit zijn puur dempers.
Welke is dat?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie al die nieuwe Leonardo dicaprio film gezien op netflix? Heb hem net gekeken. Wel vermakelijk
quote:
Ja welke kant moet ik nou opkijkenquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja welke kant moet ik nou opkijken
Nou misschien. Dat heb ik nooit eigenlijk. Zou misschien best prettig zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat weet ik maar heb je niet liever dan gewoon muziek?
keer uitproberen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou misschien. Dat heb ik nooit eigenlijk. Zou misschien best prettig zijn.
dan muziek luisteren?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
keer uitproberen?
Ik doe nu eigenlijk niets anders meer als ik buiten ben
ja heel veel mensen misschien welquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bedoel dat ik altijd muziek op heb als ik buiten ben
Had ik vroeger echt altijd in de tijd dat ik nog naar school ging enzo, tegenwoordig echt maar zeldenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bedoel dat ik altijd muziek op heb als ik buiten ben
Dat zal vast maar denk misschien is het ook wel wat voor jou ipv die oordopjesquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja heel veel mensen misschien wel
Zijn die niet gewoon weg om ergens te kerstdineren?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
hmmm de buren beneden zijn stil. das verdacht
Gestorven aan de gourmet dampquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn die niet gewoon weg om ergens te kerstdineren?
nee waren net thuisquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn die niet gewoon weg om ergens te kerstdineren?
Jij hebt de kerstgedachte wel te pakken vanavond hequote:
Nou nou nou dat is ook niet lief. Dat is hetzelfde als dat ik tegen Los met zijn cobrabommen zeg van, he, ehh, steek ze maar.. He? Dus datquote:
Geen andere gedachtes als andersquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt de kerstgedachte wel te pakken vanavond he
Ja hoop doet leven Flesquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou nou dat is ook niet lief. Dat is hetzelfde als dat ik tegen Los met zijn cobrabommen zeg van, he, ehh, steek ze maar.. He? Dus dat
Lijkt me wel lekker, maar wij doen dat nooitquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:01 schreef LTVDK het volgende:
Jongens! ballie vindt mij raar omdat ik zeg dat pannenkoeken bij gourmetten hoort?
dus grmbl is raar toch?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker, maar wij doen dat nooit
Maakt niet uit gourmet is alleen voor mensen zonder levenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:01 schreef LTVDK het volgende:
Jongens! ballie vindt mij raar omdat ik zeg dat pannenkoeken bij gourmetten hoort?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maakt niet uit gourmet is alleen voor mensen zonder leven
Ja waarom denk je dat ik die vraag hier stelquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vanavond gesteengrilled.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een diplomatiek antwoord weer burgermeesterquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dit huis zijn we allemaal raar…
Jij bent raarquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een diplomatiek antwoord weer burgermeester
Oh dat deden wij thuis ook wel hoorquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:01 schreef LTVDK het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet dat het waar is..quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat deden wij thuis ook wel hooraltijd een kommetje beslag op de tafel. Had je net je gehaktballetjes aan laten knetteren, hoppa beslag eroverheen, gehaktbalsmaakpannekoek
Hmm morgen toch maar eens gourmetten danquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zie je nou welquote:
Ik ga morgen een entrecote gourmetten in een panquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm morgen toch maar eens gourmetten dan
Ja als jij lekker zo doorgaat met iedereen raar vinden ontstaat vanzelf het beeld dat het misschien wel aan jou ligtquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke maar fles is soms ook wel een beetje raar
Ik een ossehaas.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga morgen een entrecote gourmetten in een pan
Dat beeld heb ik al jaren van d'r hoorquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als jij lekker zo doorgaat met iedereen raar vinden ontstaat vanzelf het beeld dat het misschien wel aan jou ligt![]()
Maar nu nog niet
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als jij lekker zo doorgaat met iedereen raar vinden ontstaat vanzelf het beeld dat het misschien wel aan jou ligt![]()
Maar nu nog niet
[..]
swipe vaders ook altijd wegquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
“Ik ben 44, moeder van 3”
* swipet links.
Ze zijn nu gewoon aan het wachten tot ze jou horen bewegen en dan gaan ze losquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:09 schreef bitterbal het volgende:
hoor nog steeds niks.
en za je zien. ga ik net liggen en dan beginnen ze weer
Is het nog steeds zo erg?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:09 schreef bitterbal het volgende:
hoor nog steeds niks.
en za je zien. ga ik net liggen en dan beginnen ze weer
Ingereden pony te koop.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
* swipet links.
Dus de truuk is om muiststil zo naarmijn bed te bewegenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn nu gewoon aan het wachten tot ze jou horen bewegen en dan gaan ze los
Wat wil je dan?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
* swipet links.
WTF het is toch jouw huis. Jij mag ook leven hoorquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus de truuk is om muiststil zo naarmijn bed te bewegen
Ja dat wordt op een bepaalde leeftijd wel lastig denk ikquote:
vroeger ook gedaan, hadden we altijd pannetjes..quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:01 schreef LTVDK het volgende:
Boven de 40 hebben ze allemaal 3 kinderen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat wordt op een bepaalde leeftijd wel lastig denk ik
Soms ?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke maar fles is soms ook wel een beetje raar
Nopequote:Op zaterdag 25 december 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boven de 40 hebben ze allemaal 3 kinderen?
Heul nietquote:
Weet ik niet. Vrouwen die op een datingsite zitten wel denk ikquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boven de 40 hebben ze allemaal 3 kinderen?
@bitterbal, zie je nou welquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
vroeger ook gedaan, hadden we altijd pannetjes..
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou grmbl is minder raar als gedacht
Oh van schol neem je wel wat aan en ik word maar weggezet als raarquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fles je begrijpt het verkeerd :pquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh van schol neem je wel wat aan en ik word maar weggezet als raar
Henkiequote:Op zaterdag 25 december 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral een enorme kalkoen van 8 kilo die ze Henkie hadden genoemd.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]missschien ben jij wel raar
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Een geschiedenis is prima, maar liever niet in drievoudquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Vrouwen die op een datingsite zitten wel denk ik![]()
Misschien geen drie, maar een "geschiedenis" ontkom je gewoon niet aan.
Flauw he?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben thuis en je gaat slapen?
Vol met verhalen over neefjes en nichtjes?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je net van de leukste familie van Nederland af
Ik ga ook langzaam die kant opquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:20 schreef mschol het volgende:
driekwart van de SC ligt op 1 oor voor middernacht
Ja, ik ga zo ook tandenpoetsen en nog een beetje lezen. Morgenochtend om half elf check ik in bij het bejaardentehuis.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:20 schreef mschol het volgende:
driekwart van de SC ligt op 1 oor voor middernacht
Valt mee, vooral heel veel gelachen om onzinquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vol met verhalen over neefjes en nichtjes?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt mee, vooral heel veel gelachen om onzin
Fuck dit, word ik in de laatste 3 seconden met EEN KWARTJE overbodenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wacht nog even een veilingkje af en dan ga ik ook slapen
Het kwartje van Kokquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fuck dit, word ik in de laatste 3 seconden met EEN KWARTJE overboden![]()
Dan niet joh!
![]()
Ja en dan proberen de grootste UitStraling te wezen in in huis vol UitStralingenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een huis vol Uitstralingen
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan proberen de grootste UitStraling te wezen in in huis vol UitStralingen
16 hier.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij ons wast ook gezellig met een mannetje of 20
Bal: otoplastieken. En als budgetoplossing heeft Alpine fijne doppen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoor je niet?
gatver wat plakken die watjes
Wanneer kwam je er achter?quote:Op zondag 26 december 2021 00:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ontdekken dat je shirtje niet zoveel licht meer tegenhoudt na zo'n 15 jaar regelmatig dragen.
Gelukkig ben ik niet tegen doorkijkjes en heb ik een redelijke bh aan.
Binnenkant krabben is kudt.quote:Op zondag 26 december 2021 00:19 schreef CherryLips het volgende:
M'n voorruit was aan de binnenkant bevroren.
quote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Thuis, dat wel. Maar gisteren hetzelfde aan naar m'n ouders.
Eh, mijn ouders, die kennen me langer dan vandaag.quote:Op zondag 26 december 2021 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]Maar niemand heeft er iets over gezegd, dus ik neem aan dat het niet enorm gek was. Ik kan me wel voorstellen dat het raar voelt het achteraf te ontdekken.
Ik was per fiets. Best frisjes inderdaad.quote:Op zondag 26 december 2021 00:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koude vingers ook gekregen tijdens het rijden
Die hebben het opgegeven iets over je kleding te zeggen?quote:Op zondag 26 december 2021 00:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, mijn ouders, die kennen me langer dan vandaag.
Ik heb ook maar handschoenen in de auto liggen.quote:Op zondag 26 december 2021 00:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koude vingers ook gekregen tijdens het rijden
quote:Op zondag 26 december 2021 00:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Die hebben het opgegeven iets over je kleding te zeggen?
Moedersquote:Op zondag 26 december 2021 00:26 schreef FranticDJ het volgende:
boodschappen pakket, eten voor 2 maanden (gourmet leftovers) en een beste bonus gekregen van die familie. nice.
ik kwam er achter dat mn focus een verwarmde stuurrand heeftquote:Op zondag 26 december 2021 00:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ook maar handschoenen in de auto liggen.
Ja die lagen achterinquote:Op zondag 26 december 2021 00:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ook maar handschoenen in de auto liggen.
Aja maar dat was CLquote:
Awesomequote:Op zondag 26 december 2021 00:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kwam er achter dat mn focus een verwarmde stuurrand heeft
geloof dat we nog niet 25% op haddenquote:Op zondag 26 december 2021 00:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de kliekjes meegekregen, heb morgen weer een kerstdiner.
mja ik heb airco en cruise control. dat is al vrij luxe voor waar ik vandaan kwam qua autoquote:Op zondag 26 december 2021 00:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
AwesomeIk heb een 'winter pack' op m'n volgende auto, maar da's vooral voorruitverwarming geloof ik.
Ik heb ook verwarming in m'n buitenspiegels. Maar de gewone verwarming had wel wat beter gekund.quote:Op zondag 26 december 2021 00:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
AwesomeIk heb een 'winter pack' op m'n volgende auto, maar da's vooral voorruitverwarming geloof ik.
Da's het ergste. Als je verder moet, doet de kachel tenminste wat.quote:Op zondag 26 december 2021 00:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die lagen achterinHoefde niet zover.
quote:Op zondag 26 december 2021 00:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's het ergste. Als je verder moet, doet de kachel tenminste wat.
quote:Op zondag 26 december 2021 00:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook verwarming in m'n buitenspiegels. Maar de gewone verwarming had wel wat beter gekund.
Mijn oude autootje had airco en stuurbekrachtiging. Alles meer dan dat is Luxe.quote:Op zondag 26 december 2021 00:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik heb airco en cruise control. dat is al vrij luxe voor waar ik vandaan kwam qua auto
mn 307 had stuurbekrachtiging en elektrische ramen voorquote:Op zondag 26 december 2021 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn oude autootje had airco en stuurbekrachtiging. Alles meer dan dat is Luxe.
Ik voel je pijnquote:Op zondag 26 december 2021 00:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Had gewoon zere vingertoppen.
M'n Ka had airco, geen elektrische ramen.quote:Op zondag 26 december 2021 00:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mn 307 had stuurbekrachtiging en elektrische ramen voor
die heb je dan ook niet nodigquote:Op zondag 26 december 2021 00:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n Ka had airco, geen elektrische ramen.
MAAR PARKEERGARAGESquote:
hoe danquote:Op zondag 26 december 2021 00:34 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb m'n duim net in de fik gezet. Ouch.
Waxinelichtje, lange nagel en nét wat te traag doorhebben dat je jezelf doorschroeit.quote:
Never forget het neefje dat wel even dacht mijn auto te vinden met alleen de sleutel. Geen vergrendeling op afstand was een vreemd concept voor 'm.quote:Op zondag 26 december 2021 00:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja
naja
ik heb voor de tunnel een t-tag.. en voor de parkeergarage een afstandsbediening
Nope. Mijn smaak draaien ze toch niet.quote:
Mja same here, weinig metal, darkwave etc. toch vind ik het wel tof elk jaar, leker mee brullen met bekende nummersquote:Op zondag 26 december 2021 00:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Mijn smaak draaien ze toch niet.
Ja, als ik toevallig in de auto zit, prima. Maar daarbuiten luister ik nooit radio.quote:Op zondag 26 december 2021 00:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Mja same here, weinig metal, darkwave etc. toch vind ik het wel tof elk jaar, leker mee brullen met bekende nummers
Zacht goedmakertje dan;quote:Op zondag 26 december 2021 00:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Mja same here, weinig metal, darkwave etc. toch vind ik het wel tof elk jaar, leker mee brullen met bekende nummers
Die tijd heb ik ook gehad, tegenwoordig vind ik juist radio weer leukquote:Op zondag 26 december 2021 00:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als ik toevallig in de auto zit, prima. Maar daarbuiten luister ik nooit radio.
Jij bent zo heet dat die ruit binnen een minuut ontdooit isquote:Op zondag 26 december 2021 00:19 schreef CherryLips het volgende:
M'n voorruit was aan de binnenkant bevroren.
Vooral voor de klassiekers ja, hippe shizzle ben ik gewoon te oud voor.quote:Op zondag 26 december 2021 01:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Die tijd heb ik ook gehad, tegenwoordig vind ik juist radio weer leuk
Voor woorden als shizzle ookquote:Op zondag 26 december 2021 01:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral voor de klassiekers ja, hippe shizzle ben ik gewoon te oud voor.
Jouw woorden lezen altijd als het eten van lauwe Brinta terwijl er een Golden Retriever toekijkt in een donker hoekje.quote:Op zondag 26 december 2021 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent zo heet dat die ruit binnen een minuut ontdooit is
Gelachen, dank.quote:Op zondag 26 december 2021 01:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw woorden lezen altijd als het eten van lauwe Brinta terwijl er een Golden Retriever toekijkt in een donker hoekje.
Hahahaquote:Op zondag 26 december 2021 01:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw woorden lezen altijd als het eten van lauwe Brinta terwijl er een Golden Retriever toekijkt in een donker hoekje.
Ik ken dat gevoel niet. Het spijt me dat je zoiets hebt moeten ervaren. Ik dacht dat je leven spannender was dan dat.quote:Op zondag 26 december 2021 01:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb poezenquote:Op zondag 26 december 2021 01:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Eenzaam en boos klink je wel een beetje Faxermans
En het dan gek vinden dat ze niet met je willen batsen.quote:Op zondag 26 december 2021 01:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor woorden als shizzle ook2020 Belde.
Maar geen pussyquote:
Geen interesse in m'n wizzlequote:Op zondag 26 december 2021 01:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat ze niet met je willen batsen.
Andere attitude helptquote:
Ondanks de prima piel.quote:Op zondag 26 december 2021 01:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat ze niet met je willen batsen.
Jij te oud? Wtfquote:Op zondag 26 december 2021 01:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral voor de klassiekers ja, hippe shizzle ben ik gewoon te oud voor.
Leuk speelgoed? Plus wat eraan hangt is wel gezellig als je een goeie treft.quote:
Ja die stuur je zelf naar ieder kwartje of halfje.quote:Op zondag 26 december 2021 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
5 Minuten en het gaat alweer daar over
Als er hizzle aan je pizzle, moet je even dizzle in de bizzlequote:Op zondag 26 december 2021 01:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk speelgoed? Plus wat eraan hangt is wel gezellig als je een goeie treft.
Mwah, meer dat ik al aardig lang te weinig met hitlijstmuziek hebquote:Op zondag 26 december 2021 01:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Jij te oud? Wtf![]()
Ik zeg maar niks meer dan
Behalve naar jouquote:Op zondag 26 december 2021 01:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die stuur je zelf naar ieder kwartje of halfje.
Het is lastig te negeren.quote:Op zondag 26 december 2021 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
5 Minuten en het gaat alweer daar over
Jonkiequote:Op zondag 26 december 2021 01:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, meer dat ik al aardig lang te weinig met hitlijstmuziek hebIk ben heus nog lang geen 35+
Had jij Samzz nou nog opgeladen ook al is die 1200 jaar te oud voor je, dertig kilo te zwaar en teveel hamster, ja hč?quote:
Dat is ook niet aardig van jequote:Op zondag 26 december 2021 01:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had jij Samzz nou nog opgeladen ook al is die 1200 jaar te oud voor je, dertig kilo te zwaar en teveel hamster, ja hč?
Jij bent altijd veel te goed op de hoogte van dit soort dingen die (denk ik) in andere SC gebeuren.quote:Op zondag 26 december 2021 01:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had jij Samzz nou nog opgeladen ook al is die 1200 jaar te oud voor je, dertig kilo te zwaar en teveel hamster, ja hč?
Onze Fok stalkerquote:Op zondag 26 december 2021 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent altijd veel te goed op de hoogte van dit soort dingen die (denk ik) in andere SC gebeuren.
Niet zo wiewelen hoor als je zo weinig weet.quote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben gewoon zo gewend geraakt aan dat US altijd mensen op uiterlijk beoordeeld en afzeikt dat het me niet eens meer echt opvalt.
Ik weet hoe Samzz eruit ziet en is gewoon een mooie vrouw.quote:Op zondag 26 december 2021 01:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo wiewelen hoor als je zo weinig weet.
quote:Op zondag 26 december 2021 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet hoe Samzz eruit ziet en is gewoon een mooie vrouw.
quote:Op zondag 26 december 2021 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet hoe Samzz eruit ziet en is gewoon een mooie vrouw.
Gewoon zo'n ene oor in, andere oor uit-geval.quote:Op zondag 26 december 2021 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben gewoon zo gewend geraakt aan dat US altijd mensen op uiterlijk beoordeeld en afzeikt dat het me niet eens meer echt opvalt.
Meh begin een beetje klaar te zijn met deze SC en dat vind ik kut.quote:Op zondag 26 december 2021 01:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ene oor in, andere oor uit-geval.
quote:Op zondag 26 december 2021 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meh begin een beetje klaar te zijn met deze SC en dat vind ik kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |