Dido is behoorlijk belangrijk geweest in mijn muzikale ontdekkingstocht. O.a. grote hits van Life for Rent hebben het muziekvirus bij me gebrachtquote:
Geniaal, was zo fijn. Ik lag zo vaak in een scheur door dat programma.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb die laatste uitzending nog regelmatig op youtube helemaal terug gekeken
Rollo de noorman.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:49 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik vind haar samen met Maxi Jazz leuker.
* Isorden ademt diep inquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:50 schreef DW457 het volgende:
[..]
Geniaal, was zo fijn. Ik lag zo vaak in een scheur door dat programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
* Isorden ademt diep inUITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET
RAAAAAAAAAAAAAAAAM|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Editie met Pieter van den Hoogenband was epic. Die hele printer spat in 10000 stukjes.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb die laatste uitzending nog regelmatig op youtube helemaal terug gekeken
In 2004 had de gewone man/vrouw er nog verstand van. Toen gewoon lekker op #57.quote:
Het is Dido. Niet Dildo.quote:
Staat hier beter op z'n plekquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In 2004 had de gewone man/vrouw er nog verstand van. Toen gewoon lekker op #57.
Ik loop achterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |