Nahwquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:01 schreef DerRabbit het volgende: [..] Wel jammer, je bent een van de leukere users
![]()
Wat hebben Lama's er nu weer mee te makenquote:
Goeie vraagquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat hebben Lama's er nu weer mee te maken
DAAR IS MOENUHPOENUHquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nahw![]()
Dank je wel. Vind ik lief om te horen
Ik moet maar proberen gwn wat vaker online te komen. Vind het ook altijd leuk als ik er even ben.
Hoeze dat was het eigenlijk wel?quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
@:limoentjuh ik heb voor gister bij mijn ouders een beef wellington gemaakt en dat was het eigenlijk wel. Vandaag hebben we bij muis haar ouders gegeten
Je hoeft niet online te komen als je het niet wil/kan maar het is wel altijd gezellig als je er bentquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nahw![]()
Dank je wel. Vind ik lief om te horen
Ik moet maar proberen gwn wat vaker online te komen. Vind het ook altijd leuk als ik er even ben.
Allermooiste, allerliefste friszure citrusvruchtquote:
Het had zeker allemaal gesmaaktquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoeze dat was het eigenlijk wel?![]()
Dat is toch heel watIs ook wel een gecompliceerd gerecht want je moet zorgen dat het vlees perfect gegaard is samen met het deeg. Niet dat de een rauw is en de ander te droog
Had het allemaal gesmaakt?
Wat heb jij gegeten?quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het had zeker allemaal gesmaakt
Aloa.quote:
heel smooth ditquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:11 schreef suzi1 het volgende:
gwn af en toe hier komen. niet te vaak als t teveel energiek kost. avondje per week met een gezellige stream die @:engine ons dan op wijst
En het darten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:11 schreef suzi1 het volgende:
gwn af en toe hier komen. niet te vaak als t teveel energiek kost. avondje per week met een gezellige stream die @:engine ons dan op wijst
quote:
quote:
Maar met kerst wat extra.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:12 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik houd het hele jaar door van moenuhpoenuh
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hoeft niet online te komen als je het niet wil/kan maar het is wel altijd gezellig als je er bent![]()
Hier zitten geen mensen waar je moe van wordt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Dat is zo. Maar wat vaker kan wel. Ik mis de gezelligheid ook vaak maar gwn geen energie steeds
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allermooiste, allerliefste friszure citrusvrucht
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:19 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje blije mensjes kijken met kerstmutsjes. wel grappig
Mwa...quote:
Dan zou ik DTS voorlopig links laten liggen, daar zitten tegenwoordig teveel mensen die energie slurpenquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Dat is zo. Maar wat vaker kan wel. Ik mis de gezelligheid ook vaak maar gwn geen energie steeds
Was ook al Klein beetje van de reden waarom ik niet meer op fok zatquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik DTS voorlopig links laten liggen, daar zitten tegenwoordig teveel mensen die energie slurpen
Niet echt nee.quote:
Jammer je bent zo leukquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was ook al Klein beetje van de reden waarom ik niet meer op fok zat
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha jij bent nog even lief als altijd
Ik post er ook nauwelijks meerquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was ook al Klein beetje van de reden waarom ik niet meer op fok zat
Ik heb daar nog steeds een ban en vind het niet erg.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik post er ook nauwelijks meer
Jammer dat bans niet besproken mogen worden, maar ik vond het tijdens mijn vakantie ook niet erg om niet meer in DTS te komenquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb daar nog steeds een ban en vind het niet erg.
Het FOK! beleid is een grote hoop verwarring, onlogica en buigbaar zoals iedere mod en FA zelf wil invullenquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:43 schreef suzi1 het volgende:
rare regel dat dat niet mag. dus ik ban die regel
Idd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het FOK! beleid is een grote hoop verwarring, onlogica en buigbaar zoals iedere mod en FA zelf wil invullen
Jij ook hierquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha jij bent nog even lief als altijd
Ik ken bijna geen enkele ex mod die niet is opgestapt vanwege het kut beleid dat gevoerd wordquote:
Laten we het maar gewoon niet doen en gezellig houden.quote:
Multitasken ten topquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wisselen tussen hier en top2000![]()
Hema![]()
Alles lekker?quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wisselen tussen hier en top2000![]()
Hema![]()
Ja wel ok, rustigquote:
Met mij gaat het voor de verandering voor de windquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel ok, rustigKan erger en beter zeg ik maar. Valt gelukkig vandaag mee met de kou dat is goed
![]()
Hoe is het met jou?
Dat is goed om te horenquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met mij gaat het voor de verandering voor de wind
Zeker wetenquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Das mooi, belangrijk als het gezellig si
Jup, bij jou dan?quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen![]()
![]()
Werk bevalt ook nog dus
Mensen die kunnen multitaskenquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
tellen, top 2000 en hierja ik multitask ook
Dat icm met 5g chips van de vaccinaties en boosters en je hebt een kwantum computer in je hoofdquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon een multicore processor in je hoofd implementeren toch
ik heb niet gekeken, maar pozza is altijd +1quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
sow kijk deze pozza's dan @:schakeltopia
Is wel wat anders maar niet minder lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb niet gekeken, maar pozza is altijd +1
ik kijk no time to die van james bond
Azian street food is soberso altijd een winquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is wel wat anders maar niet minder lekker
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:11 schreef suzi1 het volgende:
Heej jij bent er ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen![]()
![]()
Werk bevalt ook nog dus
Nog niet die zal wel kerst aan het vieren zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:05 schreef maily het volgende:
Hall0n allemaal![]()
Heeft @:FreshFruit zich al laten zien?
SBE vriend.quote:
Vriend, we hebben je gemist.quote:
Dat is geheel wederzijds.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vriend, we hebben je gemist.
Je bent er iig weer.quote:
Gelukkig wel.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:14 schreef engine het volgende:
https://www.twitch.tv/wastedpenguinzofficial
En colaway is live
Verder zie ik zie ook nog niet veel vanavond
Nu ben je een soort van een kerstkindje.quote:
Proest.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ben je een soort van een kerstkindje.
Fruitige Friend, de verloren zoon is weer thuis gekomen op eerste kerstdag. Dat kan geen toeval zijnquote:
Ah ja die heb ik wel zien staan maar nog niet geluisterd. Misschien zet ik die zo wel op jaquote:
HerRabbit,Ik ben er weer.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fruitige Friend, de verloren zoon is weer thuis gekomen op eerste kerstdag. Dat kan geen toeval zijn
Toch nog goed nieuws tijdens kerstquote:
HerRabbit heeft mij benoemd tot hoofd van zijn presidentile garde.quote:
Netjes hoor,een flinke promotie.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
HerRabbit heeft mij benoemd tot hoofd van zijn presidentile garde.![]()
![]()
HEEEEEJ !!!!!!!quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netjes hoor,een flinke promotie.
Ik hoop dat het succes niet naar mijn hoofd stijgt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netjes hoor,een flinke promotie.
Ik wou je net roepen.quote:
Hoofd van de Konijnlijke garde!quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
HerRabbit heeft mij benoemd tot hoofd van zijn presidentile garde.![]()
![]()
Daily maily.quote:
Dat is een te moeilijk woord voor mij.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoofd van de Konijnlijke garde!![]()
Heb je meegekregen dat Straatverlichting niet meer onder ons is?quote:
Ja,daar schrok ik wel van.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat Straatverlichting niet meer onder ons is?
SSSSSOOOOLIDAAAAASSSSSS.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:42 schreef SolidasRock het volgende:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Nog jong ook.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat Straatverlichting niet meer onder ons is?
Het lijstje van Fokkers die ik kende en er niet meer zijn begint wat te lang te worden.quote:
Iemand die wel wat tegengas gaf en het moest bekopen met een banquote:
Ja dat klopt ik zit hier vanaf 2007quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het lijstje van Fokkers die ik kende en er niet meer zijn begint wat te lang te worden.
Het zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt ik zit hier vanaf 2007
Best wel jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het lijstje van Fokkers die ik kende en er niet meer zijn begint wat te lang te worden.
Ja schrikbarend lang en zoveel mensen (waar van je weet) zien wegvallen. Een boel zie je gewoon nooit meer terugquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden.
ik 2005 maar wel hele periodes weggebleven ook nog.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt ik zit hier vanaf 2007
Ja maar daar heb ik niet echt de behoefte aanquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik 2005 maar wel hele periodes weggebleven ook nog.
Heb jij Sunchaser/Stefan nog gezien? Hij biedt zijn geschreven romans nu gratis aan in LTK.
oke, als kind was ik gek op lezen en zat ik elke dag in de bibliotheek wat voor mij letterlijk aan de overkant was maar ik ben er blijkbaar van genezenquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik niet echt de behoefte aan
Let's come together...quote:
Ik lees graag maar de schrijver boeit me niet zo. Ik heb een e reader.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
oke, als kind was ik gek op lezen en zat ik elke dag in de bibliotheek wat voor mij letterlijk aan de overkant was maar ik ben er blijkbaar van genezen
Vivameet.quote:
Ik haal mijn tuinpak alvast uit de kastquote:
Ook je kaplaarzen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haal mijn tuinpak alvast uit de kast
Crocsquote:
Peuk in je mondhoek.quote:
Jij weetquote:
Ja that's ikkequote:
Lieve moeder lijkt me dat.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen is Ma Flodder geen reuzin van 2 meter.
Oh je kent me niet zo goedquote:
Ga van je zuster af.quote:
Nee joh dat is overdreven. Ik ben wel lang maar niet zo langquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen is Ma Flodder geen reuzin van 2 meter.
quote:
Die heb ik geenquote:
Ik denk als ik tegen Soury praat en we staan allebei rechtop ik tegen haar voorgevel praat door recht voor mij uit te kijken.quote:
TOET,doe maar n bord minder..quote:
Hoe lang ook al weer?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh dat is overdreven. Ik ben wel lang maar niet zo lang
Die heeft wel wat volume maar dat past wel bij de lengtequote:Op zaterdag 25 december 2021 22:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik denk als ik tegen Soury praat en we staan allebei rechtop ik tegen haar voorgevel praat door recht voor mij uit te kijken.
Bohhhhquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik denk als ik tegen Soury praat en we staan allebei rechtop ik tegen haar voorgevel praat door recht voor mij uit te kijken.
Ik heb hem laatst weer eens gekeken en hij blijft goed.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
TOET,doe maar n bord minder..
En als het een broertje wordt duw je die terug? Afspraak is afspraak, terug dat mormel!quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:19 schreef engine het volgende:
M'n moeder vroeg laatst wel hoe ik het zou vinden om nog een broertje of zusje te krijgenToen heb ik een zusje bestelt
D volume of naaah B volume? Vraag ik voor engine.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft wel wat volume maar dat past wel bij de lengte
Dan is die gast wel echt kort hoor. En weet je wat ik heb liefjes gehad die kleiner waren dan ik. Ik heb daar echt geen probleem mee. Sommige dames eisen een langere man. Of hij ok is is een bijzaakquote:
Nee.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
D volume of naaah B volume? Vraag ik voor engine.
Vind dat sowieso iets raars om op voorhand een probleem mee te hebben. Maar misschien is dat meer een ding als je zelf kort bent als man.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is die gast wel echt kort hoor. En weet je wat ik heb liefjes gehad die kleiner waren dan ik. Ik heb daar echt geen probleem mee. Sommige dames eisen een langere man. Of hij ok is is een bijzaak
Blijkbaar willen dames liever een langere man dan een lievere manquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat sowieso iets raars om op voorhand een probleem mee te hebben. Maar misschien is dat meer een ding als je zelf kort bent als man.
Dat blijf ik ook raar vinden. Je valt toch op iemands karakter en niet op diens lengte?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is die gast wel echt kort hoor. En weet je wat ik heb liefjes gehad die kleiner waren dan ik. Ik heb daar echt geen probleem mee. Sommige dames eisen een langere man. Of hij ok is is een bijzaak
Gelukkig hebben alle mannelijke FOK! kers minimaal 45 cm aan te biedenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar willen dames liever een langere man dan een lievere man
Ja precies dat snappen heel veel dames niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat blijf ik ook raar vinden. Je valt toch op iemands karakter en niet op diens lengte?
Dat zou ik niet zo fijn vinden, ook zoiets een grote piemel is niet lekker hoorquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig hebben alle mannelijke FOK! kers minimaal 45 cm aan te bieden
Wat voor drugs hebbe gij gehad danquote:
Mannen kunnen soms net zo dom zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies dat snappen heel veel dames niet.
25 cm hierquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig hebben alle mannelijke FOK! kers minimaal 45 cm aan te bieden
Dan is er nog hoopquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar willen dames liever een langere man dan een lievere man
TR gemacht want geen echte FOK!sterquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo fijn vinden, ook zoiets een grote piemel is niet lekker hoor
quote:
Ik had het kunnen weten, iemand die een UI heeft van iemand die een wagen met plus/minus 1000pk heeft en dik 1 miljoen in productie waarden kost heeft wel het een en ander te compenserenquote:
Wel een fijne set.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef engine het volgende:
@:freshfruit
Heb die charlie lownoise kerstmix opgezet....lekker!!![]()
Schakel freon,jo ek in noflike kryst.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:41 schreef Schakeltopia het volgende:
goed je weer te zien Fresh!
fijne krest
quote:
Wel geadopteerd en meteen al minstens 17?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:19 schreef engine het volgende:
M'n moeder vroeg laatst wel hoe ik het zou vinden om nog een broertje of zusje te krijgenToen heb ik een zusje bestelt
Damnquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel geadopteerd en meteen al minstens 17?
Nee doe maar z'n lummeltje van 3 ofzoquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel geadopteerd en meteen al minstens 17?
vieze vuile pedoquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:48 schreef engine het volgende:
Als ik minderjarigen wil neuken word ik wel pop ster
En wat doe je met 3 jarigen dan?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:48 schreef engine het volgende:
Als ik minderjarigen wil neuken word ik wel pop ster
quote:
quote:
Minimaal vijf, want dat is bijna een wijf is de regel tochquote:
Liedjes zingen en dansjes. Beetje voor de gek houden en weer terug geven aan de ouders als ik ze zat ben.quote:
Borsato gaat bij een andere omroep werken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
@:mods mijn vorige post is niet serieus! Ik wacht netjes tot ze 6 zijn
Zodra er gras op groeit mag je erop voetballen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
@:mods mijn vorige post is niet serieus! Ik wacht netjes tot ze 6 zijn
Ik vind het leuk dat er ook een aantal kerst tracks in zittenquote:
Ali B was de eerste Marokkaan op (de) Maan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Borsato gaat bij een andere omroep werken.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Ali B was de eerste Marokkaan op (de) Maan.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zodra er gras op groeit mag je erop voetballen.
Deze mannen snappenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Borsato gaat bij een andere omroep werken.
En anders gaan werken bij BSO Willem Erinquote:
fresssssssssssssssquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En anders gaan werken bij BSO Willem Erin
Je beleeft meer plezier met een kind van vierquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
En als ze kunnen schommelen,mogen ze ook wippen.
Je Zus, dat maak jij er weer vanquote:
Niet mijn zus ging het overquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je Zus, dat maak jij er weer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet mijn zus ging het overIk heb liever een meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van mijn leeftijd
die haar benen spreid.
Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Die heeft toch een ernstige vorm van kanker?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft toch een ernstige vorm van kanker?
Zijn naam zegt mij niet veel maar ik hoorde het een tijd geleden op het nieuws.quote:
Ik wilde een rottige opmerking maken maar ik doe het maar nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn naam zegt mij niet veel maar ik hoorde het een tijd geleden op het nieuws.
Hij is ook nog jarig vandaag.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn naam zegt mij niet veel maar ik hoorde het een tijd geleden op het nieuws.
ik moest lachenquote:
Ja ....quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft toch een ernstige vorm van kanker?
Klote ziekte.quote:
Hij hield er ook niet een gezonde levensstijl op na. Dus niet klagenquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Jan Rot is een taaie .. heb nog een gesigneerde cd van hem
Dat viel volgens mij wel mee... Misschien in de begin jaren wat losbandigquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij hield er ook niet een gezonde levensstijl op na. Dus niet klagen
Dan moet ik het maar OK vinden dat hij het heeft?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij hield er ook niet een gezonde levensstijl op na. Dus niet klagen
Nee maar eerlijk die gozer heeft geleefdquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet ik het maar OK vinden dat hij het heeft?
Maar of je kort en feestelijk heb geleefd of lang en relaxed. Kanker is gewoonweg een kut ziekte.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar eerlijk die gozer heeft geleefd
Oh please ...............quote:
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar of je kort en feestelijk heb geleefd of lang en relaxed. Kanker is gewoonweg een kut ziekte.
Doe mij maar een speklapje Drs P.quote:
Schorseneren zijn lastig te koop en erg lekker maar ook een drama om te schillen, keukenmeiden verdriet was de naam en ik weet waaromquote:
quote:
Ik heb ze ook weleens klaargemaakt. Kleverige bende bij het schillen.quote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Schorseneren zijn lastig te koop en erg lekker maar ook een drama om te schillen, keukenmeiden verdriet en ik weet waarom
Wij hadden vandaag nog een schorseneersoepjequote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Schorseneren zijn lastig te koop en erg lekker maar ook een drama om te schillen, keukenmeiden verdriet was de naam en ik weet waarom
Ja precies en dat was ergquote:Op zondag 26 december 2021 00:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb ze ook weleens klaargemaakt. Kleverige bende bij het schillen.
Ja of gewoon in de 40+ SC weet het niet meer, maar hij is wel een icoon voor de Nederlandstalig muziekquote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Jij hebt nog een topic aan hem gewijd toch in MUZ?
Volgens mij was dat een algemene term waarbij je vieze handen kreeg bij het schoonmaken van groentes. Rabarber ook bv.quote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Schorseneren zijn lastig te koop en erg lekker maar ook een drama om te schillen, keukenmeiden verdriet was de naam en ik weet waarom
Arme lui aspergers en ik vind het lekker welquote:Op zondag 26 december 2021 00:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik het de moeite waard vond. Wel lekker, maar niet heel bijzonder.
Nee die dingen hebben een soort van lijm als schil en dat is serieus heftig. Je moet echt handschoenen aan doen. En honderd jaar geleden moesten de dames in de keuken het zonder dat doen. Echt het is secondelijm of zoquote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een algemene term waarbij je vieze handen kreeg bij het schoonmaken van groentes. Rabarber ook bv.
Ik vind het nog wel eens leuk om mij te verdiepen in dingen. Zalm was ooit ook eens arme lieden voedsel terwijl het nu best wel duur is. Er was zelfs een wet ingesteld dat een landheer zijn werklieden maar n keer per week van zalm mocht voorzien.quote:Op zondag 26 december 2021 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Arme lui aspergers en ik vind het lekker wel
Ja dat soort weetjes ben ik gek opquote:Op zondag 26 december 2021 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel eens leuk om mij te verdiepen in dingen. Zalm was ooit ook eens arme lieden voedsel terwijl het nu best wel duur is. Er was zelfs een wet ingesteld dat een landheer zijn werklieden maar n keer per week van zalm mocht voorzien.
Zoiets iid, bij rabarber snijden kregen ze de rode vloeistof op hun handen wat er moeilijk af te wassen viel.quote:Op zondag 26 december 2021 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die dingen hebben een soort van lijm als schil en dat is serieus heftig. Je moet echt handschoenen aan doen. En honderd jaar geleden moesten de dames in de keuken het zonder dat doen. Echt het is secondelijm of zo
Bij bietjes zul je bedoelen. Bij rabarber niet volgens mij.quote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets iid, bij rabarber snijden kregen ze de rode vloeistof op hun handen wat er moeilijk af te wassen viel.
Ik vind het altijd leuk om mensen ermee onder de tafel te lullen, waarom zit er een gat in een donut tot aan chocolademunten bij Sinterklaas.quote:
Rode bieten zijn van later maar hoe het precies zit zou ik even op moeten zoeken.quote:Op zondag 26 december 2021 00:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bij bietjes zul je bedoelen. Bij rabarber niet volgens mij.
Dat is ook met trappen, heel veel personeel ging dood vanwegen steilen trappen de brede trappen mochten ze niet opquote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets iid, bij rabarber snijden kregen ze de rode vloeistof op hun handen wat er moeilijk af te wassen viel.
Ik zou het niet weten btwquote:Op zondag 26 december 2021 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om mensen ermee onder de tafel te lullen, waarom zit er een gat in een donut tot aan chocolademunten bij Sinterklaas.
Jij hebt wel gelijk. Keukenmeiden verdriet begon idd bij schorseneren schoonmaken. Daarna werd het een term voor vieze handen krijgen van het schoonmaken van voedselquote:Op zondag 26 december 2021 00:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bij bietjes zul je bedoelen. Bij rabarber niet volgens mij.
En toch als je de kans krijgt schorseneren eens kopen. Het is echt lekker.quote:Op zondag 26 december 2021 00:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt wel gelijk. Keukenmeiden verdriet begon idd bij schorseneren schoonmaken. Daarna werd het een term voor vieze handen krijgen van het schoonmaken van voedsel
De donut is van oorsprong een Nederlands broodje wat je kan vergelijken met een oliebol. Die moet in hete olie gebakken worden. Dat kregen de Nederlandse emigranten in Amerika niet voor elkaar want het binnenst bleef rauw. Toen besloten ze om hem plat te slaan en er een gat in te drukken.quote:
oh daarom is de politie er dol opquote:Op zondag 26 december 2021 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De donut is van oorsprong een Nederlands broodje wat je kan vergelijken met een oliebol. Die moet in hete olie gebakken worden. Dat kregen de Nederlandse emigranten in Amerika niet voor elkaar want het binnenst bleef rauw. Toen besloten ze om hem plat te slaan en er een gat in te drukken.
Als je lief was geweest dan kreeg je chocolade munten in je schoen met Sinterklaas, als je stout was een zakje zout.quote:
Je denkt toch echt niet dat ik daar op ga klikken?quote:
Is Johny Cashquote:Op zondag 26 december 2021 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je denkt toch echt niet dat ik daar op ga klikken?
ik trek het ook nietquote:Op zondag 26 december 2021 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je denkt toch echt niet dat ik daar op ga klikken?
Dan zet ik liever die op.quote:
quote:
Ring of fire vind ik een mooi nummer.quote:
Opgegroeid met die vent. Deze laatste cd van heb ik ookquote:Op zondag 26 december 2021 00:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ring of fire vind ik een mooi nummer.
Dat mis ik echt, muzikanten die goed kunnen zingen.quote:Op zondag 26 december 2021 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Opgegroeid met die vent. Deze laatste cd van heb ik ook
Neeheeee en nog eens nee.quote:
Ik volg het niet eens meer ik zou niet weten wie er op nummer een staat. Ik ben oud denk ikquote:Op zondag 26 december 2021 01:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mis ik echt, muzikanten die goed kunnen zingen.
Is ie al dood dan?quote:
Ga weg, omdat hij ernstig ziek is moet ik er naar gaan luisteren en goed vinden?quote:
Hij is niet eens dood toch, jankenquote:Op zondag 26 december 2021 01:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga weg, omdat hij dood is moet ik er naar gaan luisteren en goed vinden?
Hij is gewoon uniekquote:Op zondag 26 december 2021 01:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga weg, omdat hij ernstig ziek is moet ik er naar gaan luisteren en goed vinden?
Tja, ieder zijn smaak en zijn muziek is het mijne niet.quote:
JA maar misschien een ander wel ...quote:Op zondag 26 december 2021 01:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ieder zijn smaak en zijn muziek is het mijne niet.
Dat zeg ik toch?quote:
Nou dan zijn vriendschappen snel over hoorquote:Op zondag 26 december 2021 01:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Alsof ik je een lul ga vinden als jij zijn muziek waardeert.
Ik ken een liedje.quote:Op zondag 26 december 2021 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan zijn vriendschappen snel over hoor
Oh welke?quote:
Een goede.quote:
Bepaal jij datquote:Op zondag 26 december 2021 01:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ohw, het is slaaptijd. Trusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |