Nahwquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:01 schreef DerRabbit het volgende: [..] Wel jammer, je bent een van de leukere users
![]()
Wat hebben Lama's er nu weer mee te makenquote:
Goeie vraagquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat hebben Lama's er nu weer mee te maken
DAAR IS MOENUHPOENUHquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nahw![]()
Dank je wel. Vind ik lief om te horen
Ik moet maar proberen gwn wat vaker online te komen. Vind het ook altijd leuk als ik er even ben.
Hoeze dat was het eigenlijk wel?quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
@:limoentjuh ik heb voor gister bij mijn ouders een beef wellington gemaakt en dat was het eigenlijk wel. Vandaag hebben we bij muis haar ouders gegeten
Je hoeft niet online te komen als je het niet wil/kan maar het is wel altijd gezellig als je er bentquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nahw![]()
Dank je wel. Vind ik lief om te horen
Ik moet maar proberen gwn wat vaker online te komen. Vind het ook altijd leuk als ik er even ben.
Allermooiste, allerliefste friszure citrusvruchtquote:
Het had zeker allemaal gesmaaktquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoeze dat was het eigenlijk wel?![]()
Dat is toch heel watIs ook wel een gecompliceerd gerecht want je moet zorgen dat het vlees perfect gegaard is samen met het deeg. Niet dat de een rauw is en de ander te droog
Had het allemaal gesmaakt?
Wat heb jij gegeten?quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het had zeker allemaal gesmaakt
Aloa.quote:
heel smooth ditquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:11 schreef suzi1 het volgende:
gwn af en toe hier komen. niet te vaak als t teveel energiek kost. avondje per week met een gezellige stream die @:engine ons dan op wijst
En het darten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:11 schreef suzi1 het volgende:
gwn af en toe hier komen. niet te vaak als t teveel energiek kost. avondje per week met een gezellige stream die @:engine ons dan op wijst
quote:
quote:
Maar met kerst wat extra.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:12 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik houd het hele jaar door van moenuhpoenuh
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hoeft niet online te komen als je het niet wil/kan maar het is wel altijd gezellig als je er bent![]()
Hier zitten geen mensen waar je moe van wordt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Dat is zo. Maar wat vaker kan wel. Ik mis de gezelligheid ook vaak maar gwn geen energie steeds
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allermooiste, allerliefste friszure citrusvrucht
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:19 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje blije mensjes kijken met kerstmutsjes. wel grappig
Mwa...quote:
Dan zou ik DTS voorlopig links laten liggen, daar zitten tegenwoordig teveel mensen die energie slurpenquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Dat is zo. Maar wat vaker kan wel. Ik mis de gezelligheid ook vaak maar gwn geen energie steeds
Was ook al Klein beetje van de reden waarom ik niet meer op fok zatquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik DTS voorlopig links laten liggen, daar zitten tegenwoordig teveel mensen die energie slurpen
Niet echt nee.quote:
Jammer je bent zo leukquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was ook al Klein beetje van de reden waarom ik niet meer op fok zat
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha jij bent nog even lief als altijd
Ik post er ook nauwelijks meerquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was ook al Klein beetje van de reden waarom ik niet meer op fok zat
Ik heb daar nog steeds een ban en vind het niet erg.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik post er ook nauwelijks meer
Jammer dat bans niet besproken mogen worden, maar ik vond het tijdens mijn vakantie ook niet erg om niet meer in DTS te komenquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb daar nog steeds een ban en vind het niet erg.
Het FOK! beleid is een grote hoop verwarring, onlogica en buigbaar zoals iedere mod en FA zelf wil invullenquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:43 schreef suzi1 het volgende:
rare regel dat dat niet mag. dus ik ban die regel
Idd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het FOK! beleid is een grote hoop verwarring, onlogica en buigbaar zoals iedere mod en FA zelf wil invullen
Jij ook hierquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha jij bent nog even lief als altijd
Ik ken bijna geen enkele ex mod die niet is opgestapt vanwege het kut beleid dat gevoerd wordquote:
Laten we het maar gewoon niet doen en gezellig houden.quote:
Multitasken ten topquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wisselen tussen hier en top2000![]()
Hema![]()
Alles lekker?quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wisselen tussen hier en top2000![]()
Hema![]()
Ja wel ok, rustigquote:
Met mij gaat het voor de verandering voor de windquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel ok, rustigKan erger en beter zeg ik maar. Valt gelukkig vandaag mee met de kou dat is goed
![]()
Hoe is het met jou?
Dat is goed om te horenquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met mij gaat het voor de verandering voor de wind
Zeker wetenquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Das mooi, belangrijk als het gezellig si
Jup, bij jou dan?quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen![]()
![]()
Werk bevalt ook nog dus
Mensen die kunnen multitaskenquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
tellen, top 2000 en hierja ik multitask ook
Dat icm met 5g chips van de vaccinaties en boosters en je hebt een kwantum computer in je hoofdquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon een multicore processor in je hoofd implementeren toch
ik heb niet gekeken, maar pozza is altijd +1quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
sow kijk deze pozza's dan @:schakeltopia
Is wel wat anders maar niet minder lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb niet gekeken, maar pozza is altijd +1
ik kijk no time to die van james bond
Azian street food is soberso altijd een winquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is wel wat anders maar niet minder lekker
quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:11 schreef suzi1 het volgende:
Heej jij bent er ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen![]()
![]()
Werk bevalt ook nog dus
Nog niet die zal wel kerst aan het vieren zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:05 schreef maily het volgende:
Hall0n allemaal![]()
Heeft @:FreshFruit zich al laten zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |