SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
ongehoord he?!quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Geweld gebruiken tegen @:peaceman
quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:53 schreef peaceman het volgende:
Alvast een uurlijstje... tot straks
Eet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ken er 4 nummers waarvan 1 waar ik op heb gestemd![]()
![]()
![]()
Lady Gaga poker-face![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha zo vredig is die anders ook nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Geweld gebruiken tegen @:peaceman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaan want dat nummer kan ik erg waarderen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
![]()
Ik ken er 4 nummers waarvan 1 waar ik op heb gestemd![]()
![]()
![]()
Lady Gaga poker-face![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit in isolatie dus nergens last vanquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die passen en meten om aan de Corona regels te voldoen
Fuck that shit
Ik ook!!!!quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik zit in isolatie dus nergens last van![]()
Al is het wel saai
quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:56 schreef Kopiko het volgende:
Uurlijst in spoiler (is kennelijk de bedoeling)Nee hoor. Uurlijstjes zijn al sinds jaar en dag traditie. Die traditie gaan we niet aanpassen vanwege een kick-out-uurlijstjes-minderheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is mijn 5e dag. Ben vandaag getest, maar nog geen uitslag. Mijn dochter is positief en die was hier dit weekend.quote:
Is dat niet juist wat @OscarMopperkont bedoelt?quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik zit in isolatie dus nergens last van![]()
Al is het wel saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |