dat klinkt waarschijnlijk beter!quote:
Een goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:34 schreef DW457 het volgende:
Kolere @:Gretzl heb je ze speciaal klaargezet voor dit nummer ofzo?
Bij andere nummers zouden deze plaatjes minder goed uit de verf komen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:34 schreef DW457 het volgende:
Ja, staan al meerdere edities klaarquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:34 schreef DW457 het volgende:
Vooral fan van de coverversies van dit nummerquote:
zo jammer he?! weer een user op fok die je totaal niet serieus kan nemenquote:
Die ken ik niet, maar dat is ook prima.quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vooral fan van de coverversies van dit nummer
Ik kom net terug van het eten, de muziek staat uit en ik zie dit plaatje, wetende dat Led Zeppelin dit uur ook gedraaid wordt. Ik dacht: "Wat moet Robert Plant met zo'n Nederlandse tekst?"quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:34 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
HOOOOOOOOOOO OOOOOOHOOOO OOOOOOOOOOH
Pics?quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:36 schreef DW457 het volgende:
Hey, die 3 meiden op de cam waren best leuk
Vind dit het minste nummer van die plaatquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:36 schreef peaceman het volgende:
en dit vind ik zwaar overgewaardeerd
ken de plaat niet, maar dit nodigt niet uitquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind dit het minste nummer van die plaat
je lijkt wel een vrouw... een man kan maar 1 ding tegelijkquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:38 schreef asco het volgende:
[..]
Ik kan maar 2 dingen tegelijk en ik ben al aan het drinken en aan het lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |