ik ben om 17.45 klaar met werken en ga naar pa en ma voor soep vlees vlaquote:
Ik kan wel een beetje gokken welke band dat isquote:Op zaterdag 25 december 2021 17:27 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uit dezelfde plaats in Ohio als m'n fave band!!
Ik vond Walk the Moon vooral leuk voor hun doorbraakhitje
quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Die is net richting de keuken geschopt denk ik
Staat die er jiet in dan? Schande!quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont vindt dat Safety Dance van Men without hats er in moet
#metooquote:Op zaterdag 25 december 2021 17:30 schreef Berkery het volgende:
Ik heb Simply Red ooit live gezien. Maar dat was niet helemaal vrijwillig
quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:30 schreef Berkery het volgende:
Ik heb Simply Red ooit live gezien. Dat was best tof.![]()
Niet het origineel van Feeling?quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont vindt dat Safety Dance van Men without hats er in moet
Hij stond opeens in je woonkamer?quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:30 schreef Berkery het volgende:
Ik heb Simply Red ooit live gezien. Maar dat was niet helemaal vrijwillig
Neequote:Op zaterdag 25 december 2021 17:30 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Staat die er jiet in dan? Schande!
Ja, mee eens. Niet heel slecht ofzo, maar ook niet zo heel memorabel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:31 schreef Gretzl het volgende:
Ik ben wel verwonderd dat deze zo vast in de lijst staat. 2003 was blijkbaar een goed jaar voor radiohitjes
Hij stond zomaar in het voorprogramma van de Simple Mindsquote:
toegegeven het was niet slecht, maar was wel blij dat we al weg waren toen hij dat vreselijke If you don't know me by now ging zingen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk de helft van het publiek daar
hahaha das wel humor simply red voorprogramma van simple mindsquote:Op zaterdag 25 december 2021 17:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hij stond zomaar in het voorprogramma van de Simple Minds
Het is ook niet slecht, het is alleen zo nietszeggendquote:Op zaterdag 25 december 2021 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
toegegeven het was niet slecht, maar was wel blij dat we al weg waren toen hij dat vreselijke If you don't know me by now ging zingen.
Schijnt ooit voor een Lipton reclame van Hugh Jackman te zijn gemaakt. Was maar 1 minuut maar er werd zó vaak naar de complete versie gevraagd dat ze die ook even opnamenquote:Op zaterdag 25 december 2021 17:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oooh? Licht me eens in
Zie nu de clip thx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |