Ik vind het ook een trucjequote:Op zaterdag 25 december 2021 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Niks origineels aan deze meid, een slap aftreksel van Sia met lachwekkende engelse uitspraak.
WOK OOOON WOK OOOONquote:Op zaterdag 25 december 2021 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Niks origineels aan deze meid, een slap aftreksel van Sia met lachwekkende engelse uitspraak.
Jaaaaaa, The Girl You Lost To Cocaine in de Top 2000!quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:06 schreef Mani89 het volgende:
En anders grote kans dat ik hem wel leuk ga vinden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Twist and Shout heb je denk ik wel eens gehoord.
Haar producer is beter, want die gebruikt niet dezelfde slechte autotune software als SIA, Ava Max en tig andere tienerpopzangeressenquote:Op zaterdag 25 december 2021 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Nee dat was de Power Of Water oid toch?quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:06 schreef BillDauterive het volgende:
Dit was toch der songfestivalliedje?
Zoooow shots fired!quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
Haar producer is beter, want die autotunet haar veel minder slecht als SIA
Hier ben ik het wel mee eens. Allemaal te gemaakt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:08 schreef Kanaroe het volgende:
Ze zingt wel okee, maar der zit geen gevoel in
Ah ja! Ik herkende het toen Mani een paar posts boven jou begon te zingenquote:Op zaterdag 25 december 2021 17:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee dat was de Power Of Water oid toch?
Dit jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 17:08 schreef Kanaroe het volgende:
Ze zingt wel okee, maar der zit geen gevoel in
Ik heb een probleem met de autotune software die bijna IEDERE zangeres nu hetzelfde laat klinken. Ik kan geen stemmen meer onderscheiden en haal makkelijk Taylor Swift, SIA, Ava Max door elkaar. Dat probleem had je tenminste in mn jeugd niet zo erg haha (#jaikbendeveertigvoorbij)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ook nog zonder dodenbonus.quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er staat wel Phil Collins in de top 2000 zeg
quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe noem je een Marokkaan die zonder schaamte meisjes lastig valt?Ik dacht Ali B, maar die valt iedereen lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |