Hoor je dat @Vivquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oei ril.
Nou ja wel leuke blondines daar.
sure,,, je dacht toch niet dat ik uit de fles dronk?quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:50 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dan heb je een directe pijpleiding toch? Zo naast je kraan in de keuken een tap?
I wishquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:50 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dan heb je een directe pijpleiding toch? Zo naast je kraan in de keuken een tap?
Hey! Just checkin'quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
sure,,, je dacht toch niet dat ik uit de fles dronk?
Overal drie kraantjes, warm, koud en bier.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:50 schreef DW457 het volgende:
[..]
Die heeft spreidingsproblemen denk ikquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daarom.Is de lijst Bjorkless?
had ik dat moeten vragen?quote:
Dat is wel een tikkeltje te alternatief voor de lijst denk ik. Maar van mij mag het.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:52 schreef Gretzl het volgende:
Nu nog Sigur Rós in de lijst bitte, over passie voor IJsland gesproken
Maar ze heeft er wel een aantal keer in gestaan. Een paar jaar terug genoot ik nog van Human Behaviour.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft spreidingsproblemen denk ik
Geen bier voor vier. Dus het mag.quote:
ik jank nog steeds bij de 20 jaar oude fotos van mijn vrouw...where did it go wrongquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:53 schreef DW457 het volgende:
Even kijken naar de naaktfoto's van mijn vriendin...ja...echt een orginele zonde.
Ze werd ouder?quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik jank nog steeds bij de 20 jaar oude fotos van mijn vrouw...where did it go wrong
Ik zou zelf opteren voor Joga of Hyperballadquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar ze heeft er wel een aantal keer in gestaan. Een paar jaar terug genoot ik nog van Human Behaviour.
Pijnlijk dat Kaleo er dan wel in staat
mwa ik heb t niet zo op zelfmoordquote:
Of gewoon allebeiquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou zelf opteren voor Joga of Hyperballad
Ik zou opteren voor Army of Me.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou zelf opteren voor Joga of Hyperballad
Nile Rodgers heeft alles geproduceerdquote:
Sjiek van 'mquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nile Rodgers heeft alles geproduceerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |