eerst Kensington...quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat heeft daar verandering in gebracht ?
Corona prikjes doen rare dingen met mensenquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:15 schreef peaceman het volgende:
Vroegah zaten we massaal te haten op Kane
De nieuwe Blĝf is geschreven, zie ik.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:15 schreef tong80 het volgende:
Ik ben al lang een schijtluis. Maar het dendert nu m'n reet uit. De vlooien komen als honing op de stront af.
Ja, wel het laatste nestje hoor. Was eigenlijk niet helemaal de bedoelingquote:
Ik heb net een keurige pils geopend... speciaalbiertjes zijn voor vanavondquote:
Ja, beste manier om een goede match te vinden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Serieus? Marktplaats?
Doe mij ze dan maar allemaal
ja maar qua Nederlandse bandsquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mag Coldplay daar dan ook bij ?
Welkomquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:18 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 dacht gezellig binnen te lopen echter bij deze herrie.....doei
nee niet weggaan...quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:18 schreef glittertje39 het volgende:
Is bijna voorbij.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:18 schreef glittertje39 het volgende:
Wat zijn ze mooi en schattigquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, wel het laatste nestje hoor. Was eigenlijk niet helemaal de bedoeling![]()
Moederpoes heeft nu 2x 5 kittens gebaard, is wel weer ruim dan genoeg haha.
Oh, ik bedoel ook gewoon een Hertog Jan. Ben niet zo'n biersnobquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb net een keurige pils geopend... speciaalbiertjes zijn voor vanavond
Hoooi en doeiquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:18 schreef glittertje39 het volgende:
was ik ook niet... tot een bierproeverij met mijn werk. sindsdien helemaal omquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel ook gewoon een Hertog Jan. Ben niet zo'n biersnob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |