Zeikplaten zijn wel haar hemelquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
laat Patricia dat maar niet horen
How Soon Is Now deden ze ook maar voor de helft.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:42 schreef Gretzl het volgende:
Schandalig dat Billie's Happier Than Ever eerder werd afgekapt. Nummer duurt gewoon 5 minuten
Twee keer weer is weer lelijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Weer lekker kinderlijke melodie weer
Het nummer duurt dan ook ongelooflijk (te) lang.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ze hebben erg lang aan dit nummer gewerkt...
En dit is wat er uit voort kwam?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:45 schreef ok01 het volgende:
Ik krijg trouwens zo bezoek, dus ik vrees dat over niet al te lange tijd moet afhaken
Nog altijd mooier dan wat avicii heeft uitgebrachtquote:
Ja, dit is dus de perfecte versiequote:Op zaterdag 25 december 2021 15:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ze hebben erg lang aan dit nummer gewerkt...
En dit is wat er uit voort kwam?
Origineel is van the Knackquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:45 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Bette Midler is beter.
Iets met sociale verplichtingenquote:
Oeh! Altijd goed!quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Iets met sociale verplichtingen![]()
Overigens grote kans dat ik vanavond dronken in het topic terugkom
Hugo zei dat je alleen moest blijvenquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Iets met sociale verplichtingen![]()
Overigens grote kans dat ik vanavond dronken in het topic terugkom
Per ongeluk op Crazytown gestemd?quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
Wtf jongens, ik kom er net achter dat ik niet op Iron Butterfly heb gestemd. Hoe dan. Stem ik altijd op
Of op Rowwen Hezequote:Op zaterdag 25 december 2021 15:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Per ongeluk op Crazytown gestemd?
Niet teveel mensen en we hebben netjes een zelftest gedaanquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hugo zei dat je alleen moest blijven
Dronken ja?
Dat nummer van hun ken ik niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Per ongeluk op Crazytown gestemd?
Hier ben je ook zonder test (en met wijn) welkom hoorquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Niet teveel mensen en we hebben netjes een zelftest gedaan
En ik heb net iets teveel wijn ingekocht
quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hugo zei dat je alleen moest blijven
Dronken ja?
Nou nou nou.quote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier ben je ook zonder test (en met wijn) welkom hoor
Ken je Cocksucker Blues van The Stones?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |