SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Had je maar geen mod moeten worden.quote:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Ach, niet zo klagen.quote:
Je kunt immers de frisse Spaanse buitenlucht inademen (zoek de fout).´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Net anderhalf uur buiten gelopen zonder mondkapje.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach, niet zo klagen.
Je kunt immers de frisse Spaanse buitenlucht inademen (zoek de fout).
Was inderdaad erg verfrissend![]()
![]()
Klap in het gezicht van de zorg.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Net anderhalf uur buiten gelopen zonder mondkapje.
Was inderdaad erg verfrissend![]()
Met deze cijfers kunnen we wellicht al in maart van de lockdown af ipv april. Misschien moeten we eerst nog even twee weekjes een avondklok instellen die enkele keren verlengd wordt.Alpha kenny one![]()
Zou mooi meegenomen zijn. Ik ga ook uit van april, kan het alleen maar meevallen. Ordnung must sein!quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:49 schreef falling_away het volgende:
Met deze cijfers kunnen we wellicht al in maart van de lockdown af ipv april. Misschien moeten we eerst nog even twee weekjes een avondklok instellen die enkele keren verlengd wordt.![]()
Klap in het gezicht van de Spaanse Lennyquote:Op zaterdag 25 december 2021 14:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Net anderhalf uur buiten gelopen zonder mondkapje.
Was inderdaad erg verfrissend
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Het zal wel mijn festive christmas mood zijn, maar ik heb goede hoop dat we14 januari gewoon van dit gedonder af te zijn. Nou ja, in ieder geval wat meer mogelijk dan nu.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:49 schreef falling_away het volgende:
Met deze cijfers kunnen we wellicht al in maart van de lockdown af ipv april. Misschien moeten we eerst nog even twee weekjes een avondklok instellen die enkele keren verlengd wordt.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
De komende twee weken worden cruciaal!!!quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:54 schreef josja het volgende:
[..]
Het zal wel mijn festive christmas mood zijn, maar ik heb goede hoop dat we14 januari gewoon van dit gedonder af te zijn. Nou ja, in ieder geval wat meer mogelijk dan nu.
Alpha kenny one![]()
Prachtige kerst ziekenhuiscijferswegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Een teken van leven van onze grote vriend Eragon op nu.nl
Tenminste zijn naam staat er niet bij maar niemand anders praat zo:)quote:Ik wil best prikken, en accepteer ook nog 2g, maar uiteindelijk wil ik wel weer normaal mogen leven met normaal menselijk sociaal contact.
Deze regels zijn niet normaal. Thuisblijven bij ziekte etc wel, maar niet dingen als de 1,5m. Normaal is zoals Rutte zei op de persco dat "u en ik elkaar hier kunnen knuffelen".
Ik ben zelf een extrovert, een knuffelbeer, ik leef voor anime conventies, gezelligheid free hugs, vrienden maken.
Ik was blij dat ik van juli tot november het terug had - 7 conventies bezocht in 4 landen. Heerlijk. Daarvoor pleegde ik uit ellende twee keer bijna zelfmoord, nu leef ik weer.
M'n fav event is in Hongarije, ben er nu twee keer geweest en ga in maart zowieso weer.
Daar is alles al lang voorbij. Gisteren moeten zien hoe m'n vrienden met 30 mensen een gezellige kerst cosplay photoshoot hielden met knuffels en kado's en glühwein terwijl ik niets mag was not fun.
Tot dit echt voorbij is leef ik in vrije maanden hier en de rest daar komende jaren. Opgelost![]()
Laatste update: 25-12-2021 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 12629
Gemeentes met +5 besmettingen:
760 Amsterdam
410 Rotterdam
402 's-Gravenhage
350 Utrecht
178 Almere
175 Tilburg
165 Haarlem
159 Breda
158 Apeldoorn
146 Nijmegen
140 Arnhem
136 Eindhoven
134 's-Hertogenbosch
130 Leiden
126 Enschede
120 Amersfoort
119 Groningen
118 Alphen aan den Rijn
116 Haarlemmermeer
100 Maastricht
89 Delft
87 Leeuwarden
86 Zoetermeer
82 Zwolle
80 WestlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
3 gemeentes met 0 besmettingen
5 gemeentes met 1 besmettingen
13 gemeentes met 2-4 besmettingen
4 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dat kan niet anders inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Tenminste zijn naam staat er niet bij maar niemand anders praat zo:)
[..]![]()
![]()
Hoe taalgebruik een handtekening kan zijn. Het jeukt me nu wel om een post te plaatsen waarin ik me zorgen maak over mondkapjesfabrikantenquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]![]()
Ik schrik wel van die 2 pogingen die hij noemt, we hebben hier vaak zat geroepen dat hij hulp moest zoeken, en dat was niet zomaar blijkt.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Mooi en integer weergegeven.quote:
Kan me dat ook helemaal invoelen. Ook de gelatenheid en rust van die mensen.
Mensen die dus zelf wat anders gaan doen omdat ze hun huis nog willen behouden. Zie je in geen enkele statistiek terug dus er is niks aan de hand of ze jengelen aldus het volk.
Go hard or go home![]()
Maar waar is hij gebleven?quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hij zat dagelijks op Cor maar nu al even niet gezien.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Dat was toch die andere knakker, die met die alwetende werkgever?quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hoe taalgebruik een handtekening kan zijn. Het jeukt me nu wel om een post te plaatsen waarin ik me zorgen maak over mondkapjesfabrikanten![]()
![]()
Wel mooi dat er ook bij Eragon niks is veranderd.
Life goes on
Oh en mooie cijfers. Ofzo. Weet ik veel eigenlijk. Hebben jullie al taart op vandaag?
Feliz navidad!![]()
Goed gespotquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]overduidelijk hem inderdaad.
![]()
Erno-bequote:Op zaterdag 25 december 2021 15:21 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat was toch die andere knakker, die met die alwetende werkgever?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
lol.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Incl de soberzo.Go hard or go home
Forum Opties Forumhop: Hop naar: