Dat is van Polle Eduardquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, Bob Dylan, kan iemand de ondertiteling aanzetten?
quote:
Leuk die ene keer toen ze deze per ongeluk 2x draaiden in.. 2005, ipv die can Costelloquote:
Briljant jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar Bob van Weird Al
Zonde wel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die staat er dan weer niet in.
serieus niet?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Zou hij niet meer kans maken bij de slechtste zanger van de USA?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:49 schreef Kopiko het volgende:
Bob zou makkelijk winnen in de Slechtste Zanger van Nederland.
Jammer genoeg niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:48 schreef cafca het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken alleen One More Cup of Coffee en zal in het nieuwe jaar de andere 4 liedjes beluisteren!quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bob Dylan top 5:
1. Simple Twist of Fate
2. Stuck Inside of Mobile With the Memphis Blues Again
3. You're a Big Girl Now
4. One More Cup of Coffee
5. Not Dark Yet
Staat er allemaal niet in
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:50 schreef Evenstar het volgende:
Even tijd gemaakt om mijn twee lijsten samen te voegen om het bij te houden. Eerste stemplaat pas op 1787.Twee lijsten en dan pas je eerste stemplaat. Knap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Bart Peeters is er in het algemeen iets te veel in gaan geloven.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bart Peeters vertaling is trouwens vrij treurig
Ik doolde door het wonderland
Van de ochtendlijke middenstand
Zelfs voor de tijd van het jaar was het nog koud
Ik kocht 2 kranten en een lang bruin brood
Op de radio was Milosevic dood
Maar dat is niet wat ik je zeggen wou
Ik wil je, ik wil je, ik wil je nooit meer kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |