Verkeerde kant van Brabant, anders had ik er wel iets mee kunnen doen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ergens tegen de Belgische grens
Pippiequote:Op zaterdag 25 december 2021 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
We zijn een kerstdiner aan het voorbereiden. Ik hou een pastinaak omhoog en zeggen tegen mevrouw Pippen: “kijk, Anderson Pastinaak” en ze sloeg me niet eens in mijn gezicht. Ze moest zelfs lachen.
Ik denk dat het echte liefde is.
Dit moet ik niet vergeten, zelf wel op gestemd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
Vanavond komt Curtis Mayfield langsBen ik vergeten op te stemmen.
ging over meets en jouw Zwolle meet kwam aan de ordequote:Op zaterdag 25 december 2021 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Awww.... uit het oog maar niet uit het hart dus
Met de stok van Dago?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Verkeerde kant van Brabant, anders had ik er wel iets mee kunnen doen.
Ik was even bang dat je ons verlaten hadquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Awww.... uit het oog maar niet uit het hart dus
Laat Hugo het maar niet horenquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:29 schreef ok01 het volgende:
[..]
Met dit weer vind ik het stiekem wel fijn om opgesloten te zijn
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ging over meets en jouw Zwolle meet kwam aan de orde
Ik snap hem niet. Wie is dat?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
We zijn een kerstdiner aan het voorbereiden. Ik hou een pastinaak omhoog en zeggen tegen mevrouw Pippen: “kijk, Anderson Pastinaak” en ze sloeg me niet eens in mijn gezicht. Ze moest zelfs lachen.
Ik denk dat het echte liefde is.
Me tooquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:31 schreef ok01 het volgende:
Ik was vroeger een beetje verliefd op Sting
Dat niet, maar dit blijft wel heerlijke muziekquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:31 schreef ok01 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:30 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je ons verlaten had
Bah.quote:
Ik heb persoonlijk meer met Stringquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:31 schreef ok01 het volgende:
Ik vind alles van ze leukquote:
Same old, same old. Vandaag en morgen beetje druk.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk meer met String
= Traditiequote:
Toen heb je er een leidje over geschreven en gezegd: Hee Andre, jij wou toch liedjes zingen? Is dit niks voor jou?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:31 schreef ok01 het volgende:
G string?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk meer met String
Grumpy as ever...quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Same old, same old. Vandaag en morgen beetje druk.
Hoe is het met jou, Grouchie?
Mijn schoonvader loopt altijd te zeuren dat alle muziek van tegenwoordig zo op elkaar lijkt. Toen vroegen we hem welk nummer vanquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
The police staat ook wel met 6x hetzelfde liedje in de lijst
Over zwaar overgewaardeerde groepen gesproken...quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
The police staat ook wel met 6x hetzelfde liedje in de lijst
quote:
Lekker kortquote:
Meespringen, Dagoquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ik word echt helemaal gestoord van dat heen en weer springende reactievak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |