Nou hebben ze bij FC Den Bosch ook wel een goede reputatie als het om benoemen van spelers en/of clubs gaat…quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kom uit Den Bosch. Die club noemden ze bij FC Den Bosch vroeger altijd Homo Sport
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Ik zou 'verplicht' willen zeggen, maar ze hebben gevraagd of ik niet toch een paar dagen wilde werken nog.
Ik was we toe aan vakantie, en is inmiddels ook traditie, dus heb ervoor bedankt
zonder meer waar. Harde kern is t grootste gajes dat je kunt bedenkenquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou hebben ze bij FC Den Bosch ook wel een goede reputatie als het om benoemen van spelers en/of clubs gaat…
Heb de foto nog in het archiefquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:28 schreef peaceman het volgende:
Hey dit is toch die gozer uit Backstreet Boys?
zeker. al is Supremequote:
FC Den Bosch!quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kom uit Den Bosch. Die club noemden ze bij FC Den Bosch vroeger altijd Homo Sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |