nou vooruit.. jij ook!quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit niet zo'n spannend nummer maar hij mag wel blijven.
Dat zeggen we ook al vijf jaar en in de praktijk valt het de laatste paar jaar best meequote:Op zaterdag 25 december 2021 09:48 schreef Fred_B het volgende:
Er dreigt volgend jaar wel veel leuks uit te vallen
ik heb een Déjà vu.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:48 schreef Fred_B het volgende:
Dat is van CSN&Yquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:50 schreef peaceman het volgende:
Het volgende nummer is louter op gestemd door vrouwen...Zeiknummer is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
welke grappen??quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:50 schreef Zorro het volgende:
Ik merk het al, mijn grappen moeten wat eenvoudiger.
Zie je welquote:
ik zie niks.. heb mijn ogen even dichtquote:
Maar je krijgt er zoveel voor terug…quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:48 schreef Fred_B het volgende:
zow... jij rust uit met kerst?quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:50 schreef peaceman het volgende:
Het volgende nummer is louter op gestemd door vrouwen...Niet gender bashen peaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kunnen ook vrouwelijke mannen geweest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |