Ik ben me mentaal aan het voorbereiden. Die kwiebussen bij het GGD doen ook boosteren op eerste kerstdag blijkbaar. En wie is er weer de pineut?quote:
en terechtquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:41 schreef Dagoduck het volgende:
Kinderen op een zoom breken het huis af.
Ook al prikspijt?quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden. Die kwiebussen bij het GGD doen ook boosteren op eerste kerstdag blijkbaar. En wie is er weer de pineut?
Juist ja.
Dus ik ben over een kwartiertje alweer even weg.
RIPquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden. Die kwiebussen bij het GGD doen ook boosteren op eerste kerstdag blijkbaar. En wie is er weer de pineut?
Juist ja.
ah ziel. moet je je voorstellen dat je vandaag moet werken...quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Juist ja.
hoe het met anne en eefje is?quote:
de Visser?quote:
Mijn eerste heb ik al gemist.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:39 schreef Zorro het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DAAR IS IE DAN!!!!!
Mijn eerste post TIJDENS de Top2000 van dit jaar![]()
![]()
Ik doe niet aan die modewoordenquote:
lekker johquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over een week is de Top 2000 alweer voorbij
Pas maar op, ik heb roots in Ruinerwold.quote:
Wie heeft die OP bedacht?quote:Dit jaar heb ik vermoedens van een café dat weer open gaat. Wel met QR-code hopelijk.
de OP bedoel jequote:Op zaterdag 25 december 2021 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie heeft die TT bedacht?
ow je vindt twee dus veel te weinig...quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pas maar op, ik heb roots in Ruinerwold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |